Detail kurzu
Internetový marketing – PPC, SEO a Google Analytics
HelpMark
Popis kurzu
V průběhu tří dnů a) pochopíte, jaké internetové marketingové nástroje je vhodné použít právě ve vašem byznysu, b) porozumíte výhodám i úskalím jak PPC reklamy, tak i SEO a v neposlední řadě c) se naučíte lépe vyhodnocovat a chápat statistiky návštěvnosti, abyste věděli, co změnit pro dosažení většího úspěchu.
Obsah kurzu
První den: PPC reklama- Co je PPC, jak to vlastně funguje a jaké jsou výhody a nevýhody oproti jiným metodám
- Nepleťme si pojmy s dojmy aneb vysvětlení pojmů v PPC
- Jak si sestavit plán PPC kampaní
- Jak volit správná klíčová slova
- Jak vytvořit účinný text a grafiku inzerátu
- Spouštění a specifika kampaní na: a) Sklik (Seznam…), b) AdWords (Google…), c) Facebook
- Jak provádět korekce nastavení PPC na základě zjištěných nedostatků
- Jak se získávají data pro statistiky
- Vysvětlení fungování Google Analytics
- Jak vytvořit účet, vygenerovat a upravit měřící kód GATC a umístit jej na web
- Správné nastavení účtů, služeb, zobrazení dat, filtrů, cílů, správu uživatelů a jak upravit odkaz pro měření
- Vysvětlení používaných pojmů
- Vyhodnocování konkrétních dat a zjišťování toho, co sdělují pro konkrétní byznys
- Co je to SEO aneb neplést si pojmy s dojmy (rozdíl mezi vyhledávačem a katalogem, zpětné odkazy, doména, PageRank, S-rank, SERP, roboti, index, faktory on-page a off-page, SEO lišta, long tile, microsite, praSEO…)
- Český velikán Seznam.cz (jeho specifika, jak s ním pracovat, jak se dostat na vrchol v Seznamu, kam Seznam sahá a kam už ne, jak nebýt ze Seznamu vyhozen…)
- Linkování základ internetu (proč linkovat, kam linkovat, kam ne, co si o linkování myslí Google a Seznam, výhody a rizika nekalého linkování)
- Doména aneb význam jména
- Je obsah král? (o významu obsahu, kopírování je doména Číňanů, web je jako obchodník…)
- Volba klíčových slov (jak je správně volit, kam umístit, zda je ohýbat, o jejich četnosti…)
- Pravidla sémantiky z pohledu SEO (titulky, nadpisy, odstavce, obrázky a další netextové prvky, tabulky, seznamy, odkazy…)
- Další metody propagace webu (kdy a jak použít microsite, direct mailing, RSS…)
- Jak se SEO začít a neskončit špatně? (SEO je maraton a nehodí se pro sprintery, stanovení cílů aneb oslíkova mrkvička, volba klíčových slov je jako volba partnera, komu svěřit optimalizaci…)
Cílová skupina
- manažeři odpovědní za výsledky firmy
- správci obsahu webových stránek
- tvůrci webu (webdesigneři) …
Certifikát
Osvědčení
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality