Detail kurzu

Obchodní dovednosti

ICT Pro s.r.o.

Popis kurzu

Na našem praktickém semináři se naučíte jak pracovat s emocemi (svými i obchodního partnera), jak vyvolat pozitivní první dojem, jak se vyvarovat nejčastějších chyb v obchodě. Dozvíte se, jak zvládat námitky a nepříjemné obchodní situace. Dostanete od nás desatero praktických rad pro aplikaci do vaší obchodní praxe.

Obsah kurzu

  • Osobnost a vystupování obchodníka
  • Klíčové kompetence obchodníka
  • Dovednost sebepoznání pro optimalizaci vlastních obchodních schopností
  • Upřímná sebereflexe současných silných a slabých stránek
  • Hodnoty a postoje obchodníka
  • Přirozený projev a autenticita
  • Cílené zapojení emocí do prodeje
  • Obchodní komunikace
  • Vliv osobnostních odlišností na komunikaci
  • Specifika vystupování a jednání v různých prostředích
  • Obchodní cíl komunikace
  • Komunikační bariéry v obchodním jednání
  • Interaktivní komunikační dovednosti pro posílení vztahů
  • Poznávání druhé strany a situace
  • Porozumění v komunikaci
  • Dovednost naslouchat
  • Povzbuzování druhé strany k připojení se k vašemu úsilí
  • Zaměření na užitek a zájmy zákazníka
  • Kladení argumentů a flexibilita při reagování na obavy
  • Vztahová dynamika k podpoře spolupráce
  • Příprava, struktura a vedení obchodního jednání
  • Příprava na obchodní jednání
  • Cíl jednání
  • Vedení a struktura obchodního jednání
  • Konstruktivní zjišťování potřeb
  • Přesvědčivá prezentace návrhu řešení
  • Zpracování nejčastějších námitek zákazníka
  • Rozpoznání kupních signálů
  • Techniky uzavírání obchodu
  • Následná péče o zákazníka
  • Praktický nácvik obchodního jednání

Cílová skupina

Kurz je určen pro všechny začínající obchodní i neobchodní pracovní pozice, ty, kteří potřebují přesvědčit své okolí, prodat svůj názor, myšlenku, produkt, službu, projekt.

https://www.skoleni-softskills.cz/kurz/Obchodni-dovednosti-OBCH4.aspx


Certifikát Osvědčení o úspěšném absolvování kurzu. Poznámka k ceně

Cena zahrnuje: služby kvalifikovaného školitele, přípravu školení, přizpůsobení obsahu požadavkům klienta, osvědčení (certifikát) o absolvování, psací potřeby (blok a tužka), zpětnou vazbu a dokumentaci ke školení, oběd a občerstvení, školicí prostory

Hodnocení




Organizátor



Další termíny kurzu
Termín Cena Místo konání Zarezervovat