Detail kurzu
Jak jednat s klientem s agresivním chováním
TSM, spol. s r.o.
Popis kurzu
Choval se k Vám někdo verbálně agresivně? Pravděpodobně je vaše odpověď kladná.
Přemýšlíte, co spouští agresivní chování?
Jak s klientem s agresivním chováním jednat – jak ano, jak ne?
Jak efektivně reagovat na konkrétní situace?
Jak předejít většímu konfliktu?
Co je pro vás v situacích s klientem s agresivním chováním typické?
Jak se vyrovnat s osobně zaměřenou slovní agresí?
Na tyto a další otázky budeme společně hledat odpovědí, na konkrétních situacích si i ukážeme, co je důležité pro zvládání agresivního chování klientů.
Přemýšlíte, co spouští agresivní chování?
Jak s klientem s agresivním chováním jednat – jak ano, jak ne?
Jak efektivně reagovat na konkrétní situace?
Jak předejít většímu konfliktu?
Co je pro vás v situacích s klientem s agresivním chováním typické?
Jak se vyrovnat s osobně zaměřenou slovní agresí?
Na tyto a další otázky budeme společně hledat odpovědí, na konkrétních situacích si i ukážeme, co je důležité pro zvládání agresivního chování klientů.
Obsah kurzu
Choval se k Vám někdo verbálně agresivně? Pravděpodobně je vaše odpověď kladná.Přemýšlíte, co spouští agresivní chování?
Jak s klientem s agresivním chováním jednat – jak ano, jak ne?
Jak efektivně reagovat na konkrétní situace?
Jak předejít většímu konfliktu?
Co je pro vás v situacích s klientem s agresivním chováním typické?
Jak se vyrovnat s osobně zaměřenou slovní agresí?
Na tyto a další otázky budeme společně hledat odpovědí, na konkrétních situacích si i ukážeme, co je důležité pro zvládání agresivního chování klientů.
Cílová skupina
Veřejný kurzHodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality