Detail kurzu
ITIL 4 Specialist: Monitor, Support and Fulfil + exam
EDU Trainings s.r.o.
Popis kurzu
Tento modul kombinované praxe pokrývá klíčové koncepty pěti ITIL praktik:
Incident Management
Service Desk
Service Request Management
Monitoring and Event Management
Problem Management
Cena certifikační zkoušky je zahrnuta v ceně kurzu.
Aby ste dosáhli označení ITIL 4 Practice Manager, budete muset mít dokončeno 5 jednotlivých praktik plus modul ITIL Specialist: Create, Deliver and Support, nebo budete muset mít dokončený 3denní balíček nebo kombinovaný modul plus ITIL Specialist: Create, Deliver and Support. Tento 3denní kurz kombinované praxe je zaměřen na ověření dovedností a znalostí profesionálů, kteří chtějí navázat dobrou spolupráci napříč praxí a efektivní toky hodnot služeb.
Incident Management
Service Desk
Service Request Management
Monitoring and Event Management
Problem Management
Cena certifikační zkoušky je zahrnuta v ceně kurzu.
Aby ste dosáhli označení ITIL 4 Practice Manager, budete muset mít dokončeno 5 jednotlivých praktik plus modul ITIL Specialist: Create, Deliver and Support, nebo budete muset mít dokončený 3denní balíček nebo kombinovaný modul plus ITIL Specialist: Create, Deliver and Support. Tento 3denní kurz kombinované praxe je zaměřen na ověření dovedností a znalostí profesionálů, kteří chtějí navázat dobrou spolupráci napříč praxí a efektivní toky hodnot služeb.
Obsah kurzu
Tento kurz vám pomůže:Definovat klíčové koncepty, principy, hodnotu a výzvy pěti manažerských postupů ITIL 4
Zajisťit, aby akcionáři rozuměli strategickým a provozním požadavkům na spoluvytváření hodnoty a dosahování obchodních cílů
Začleňit postupy do hodnotových toků organizace
Pochopit rozhraní a synergie mezi těmito pěti postupy
Použít metriky a procvičit faktory úspěchu ke zlepšení výkonu
Měřit, vyhodnocovat a rozvíjet schopnosti různých postupů pokrytých pomocí modelu zralosti ITIL.
Cílová skupina
The ITIL 4 Specialist: Monitor, Support and Fulfil modul kombinované praxe je určen pro IT profesionály, jejichž cílem je vytvořit dobrou spolupráci napříč praxí a efektivní toky hodnot služeb. Jednotlivci mohou prokázat své porozumění a aplikaci pojmů obsažených v pěti ITIL Management Practices na strategické i provozní úrovni a maximalizovat hodnotu z těchto postupů.
Certifikát
Na dotaz.
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality