Detail kurzu

ITIL® 4 Practitioner: Service Desk + exam and retake

EDU Trainings s.r.o.

Popis kurzu

Nejnovější moduly založené na praxi poskytují kratší a flexibilnější školení s možností moduly kombinovat, kombinovat a spojovat.
Manažerská praxe je definována jako soubor organizačních zdrojů navržených pro provádění práce nebo dosažení cíle.
Celkem existuje 34 postupů správy ITIL, které představují některé z nejpraktičtějších zdrojů rámce. Začínáme s manažerskými praktikami zahrnutými v ITIL 4 Foundation na základě praktických příruček. Postupy jsou také obohaceny o další pokyny ke kapacitnímu modelu založenému na modelu splatnosti ITIL 4.
Certifikační zkouška a dodatečný pokus na zkoušku (retake) jsou zahrnuty v ceně kurzu. Tento modul pomáhá výrazně ovlivnit uživatelskou zkušenost, zákaznickou zkušenost a celkovou úspěšnost servisních vztahů.
EDU Trainings je oficiální akreditovanou školicí organizací ITIL® (ATO). ITIL® je registrovaná ochranná známka společnosti AXELOS Limited, používané se svolením společnosti AXELOS Limited. Všechna práva vyhrazena.

Obsah kurzu

Tento kurz vám pomůže:

Definujte klíčové pojmy, principy, hodnotu a výzvy Service Desku
Zachyťte poptávku po řešení incidentů a servisních požadavků
Vytvořte a udržujte komunikační kanály a rozhraní mezi poskytovatelem služeb a uživateli
Umožňují efektivní, efektivní a pohodlnou komunikaci mezi poskytovatelem služeb a jeho uživateli
Použijte metriky Service Desk ke zlepšení výkonu
Měřte, vyhodnocujte a rozvíjejte schopnosti praxe Service Desk ve vaší organizaci pomocí modelu zralosti ITIL.

Retake – druhý pokus na zkoušku
Pokud dojde k neúspěšnému výsledku prvního testu, pak je možné zkoušku opakovat. Jakmile budou k dispozici vaše oficiální výsledky zkoušky, budete informováni e-mailem, abyste si naplánovali opravnou zkoušku. Bude probíhat prostřednictvím online proctoringu, který vám nabízí flexibilitu, abyste mohli zkoušku splnit z domova nebo kanceláře v době, kdy vám to bude vyhovovat. Na přípravu a složení opravné zkoušky máte až 6 měsíců od data první zkoušky.

Cílová skupina

Praktický modul ITIL 4 Practitioner: Service Desk je určen IT profesionálům, kteří chtějí prokázat a ověřit své dovednosti v této specifické oblasti praxe. Jednotlivci mohou prokázat své porozumění a aplikaci konceptů zahrnutých v praxi ITIL 4 Service Desk na strategické i provozní úrovni a maximalizovat hodnotu z této oblasti praxe. To zahrnuje pochopení praxe Service Desk jako vstupního bodu a kontaktního bodu mezi poskytovatelem služeb a uživateli.
Certifikát Na dotaz.
Hodnocení




Organizátor



Další termíny kurzu
Termín Cena Místo konání Zarezervovat