Detail kurzu
ITIL® 4 Practitioner: Service Desk + exam and retake
EDU Trainings s.r.o.
Popis kurzu
Nejnovější moduly založené na praxi poskytují kratší a flexibilnější školení s možností moduly kombinovat, kombinovat a spojovat.
Manažerská praxe je definována jako soubor organizačních zdrojů navržených pro provádění práce nebo dosažení cíle.
Celkem existuje 34 postupů správy ITIL, které představují některé z nejpraktičtějších zdrojů rámce. Začínáme s manažerskými praktikami zahrnutými v ITIL 4 Foundation na základě praktických příruček. Postupy jsou také obohaceny o další pokyny ke kapacitnímu modelu založenému na modelu splatnosti ITIL 4.
Certifikační zkouška a dodatečný pokus na zkoušku (retake) jsou zahrnuty v ceně kurzu. Tento modul pomáhá výrazně ovlivnit uživatelskou zkušenost, zákaznickou zkušenost a celkovou úspěšnost servisních vztahů.
EDU Trainings je oficiální akreditovanou školicí organizací ITIL® (ATO). ITIL® je registrovaná ochranná známka společnosti AXELOS Limited, používané se svolením společnosti AXELOS Limited. Všechna práva vyhrazena.
Manažerská praxe je definována jako soubor organizačních zdrojů navržených pro provádění práce nebo dosažení cíle.
Celkem existuje 34 postupů správy ITIL, které představují některé z nejpraktičtějších zdrojů rámce. Začínáme s manažerskými praktikami zahrnutými v ITIL 4 Foundation na základě praktických příruček. Postupy jsou také obohaceny o další pokyny ke kapacitnímu modelu založenému na modelu splatnosti ITIL 4.
Certifikační zkouška a dodatečný pokus na zkoušku (retake) jsou zahrnuty v ceně kurzu. Tento modul pomáhá výrazně ovlivnit uživatelskou zkušenost, zákaznickou zkušenost a celkovou úspěšnost servisních vztahů.
EDU Trainings je oficiální akreditovanou školicí organizací ITIL® (ATO). ITIL® je registrovaná ochranná známka společnosti AXELOS Limited, používané se svolením společnosti AXELOS Limited. Všechna práva vyhrazena.
Obsah kurzu
Tento kurz vám pomůže:Definujte klíčové pojmy, principy, hodnotu a výzvy Service Desku
Zachyťte poptávku po řešení incidentů a servisních požadavků
Vytvořte a udržujte komunikační kanály a rozhraní mezi poskytovatelem služeb a uživateli
Umožňují efektivní, efektivní a pohodlnou komunikaci mezi poskytovatelem služeb a jeho uživateli
Použijte metriky Service Desk ke zlepšení výkonu
Měřte, vyhodnocujte a rozvíjejte schopnosti praxe Service Desk ve vaší organizaci pomocí modelu zralosti ITIL.
Retake – druhý pokus na zkoušku
Pokud dojde k neúspěšnému výsledku prvního testu, pak je možné zkoušku opakovat. Jakmile budou k dispozici vaše oficiální výsledky zkoušky, budete informováni e-mailem, abyste si naplánovali opravnou zkoušku. Bude probíhat prostřednictvím online proctoringu, který vám nabízí flexibilitu, abyste mohli zkoušku splnit z domova nebo kanceláře v době, kdy vám to bude vyhovovat. Na přípravu a složení opravné zkoušky máte až 6 měsíců od data první zkoušky.
Cílová skupina
Praktický modul ITIL 4 Practitioner: Service Desk je určen IT profesionálům, kteří chtějí prokázat a ověřit své dovednosti v této specifické oblasti praxe. Jednotlivci mohou prokázat své porozumění a aplikaci konceptů zahrnutých v praxi ITIL 4 Service Desk na strategické i provozní úrovni a maximalizovat hodnotu z této oblasti praxe. To zahrnuje pochopení praxe Service Desk jako vstupního bodu a kontaktního bodu mezi poskytovatelem služeb a uživateli.
Certifikát
Na dotaz.
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality