Detail kurzu

ITIL® 4 Practitioner: Relationship Management + exam

EDU Trainings s.r.o.

Popis kurzu

Nejnovější moduly založené na praxi poskytují kratší a flexibilnější školení s možností moduly kombinovat, kombinovat a spojovat.
Manažerská praxe je definována jako soubor organizačních zdrojů navržených pro provádění práce nebo dosažení cíle.
Celkem existuje 34 postupů správy ITIL, které představují některé z nejpraktičtějších zdrojů rámce. Začínáme s manažerskými praktikami zahrnutými v ITIL 4 Foundation na základě praktických příruček. Postupy jsou také obohaceny o další pokyny ke kapacitnímu modelu založenému na modelu splatnosti ITIL 4.
Certifikační zkouška je zahrnuta v ceně kurzu. Tento modul poskytuje návod na osvědčené postupy, jak vytvořit a rozvíjet vazby mezi organizací a jejími zúčastněnými stranami na strategické a taktické úrovni. Zahrnuje identifikaci, analýzu, sledování a neustálé zlepšování vztahů se zúčastněnými stranami a mezi nimi.

EDU Trainings je oficiální akreditovanou školicí organizací ITIL® (ATO). ITIL® je registrovaná ochranná známka společnosti AXELOS Limited, používané se svolením společnosti AXELOS Limited. Všechna práva vyhrazena.

Obsah kurzu

Tento kurz vám pomůže:

Stanovit společný přístup ke vztahům a řízení vztahů, který lze přijmout a dodržovat v celé organizaci
Zajistit úspěšné vztahy v rámci organizace i mezi organizací a externími stranami včetně zákazníků, uživatelů, partnerů a dodavatelů
Propagovat sdílené nebo vzájemně uznávané cíle, spolupráci a spolupráci bez viny, neustálé učení, otevřenou komunikaci a předcházení konfliktům a mediaci
Identifikovat a říďit stakeholdery a jejich zájmy
Měřit, vyhodnocovat a rozvíjet schopnosti praxe řízení vztahů ve své organizaci pomocí modelu zralosti ITIL.

Cílová skupina

ITIL 4 Practitioner: Relationship Management je pro IT profesionály, kteří chtějí prokázat a ověřit své dovednosti v této specifické oblasti praxe. Jednotlivci mohou prokázat své porozumění a aplikaci klíčových pojmů, principů, hodnoty a výzev praxe na strategické i provozní úrovni, čímž maximalizují hodnotu praxe řízení vztahů ve své každodenní práci.
Certifikát Na dotaz.
Hodnocení




Organizátor