Detail kurzu
ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value + exam and retake
EDU Trainings s.r.o.
Popis kurzu
Tento kurz pokrývá všechny typy interakce mezi poskytovatelem služeb a jejich zákazníky, uživateli, dodavateli a partnery. Zaměřuje se na přeměnu poptávky na hodnotu prostřednictvím IT služeb. Kurz pokrývá klíčová témata, jako je návrh SLA, správa více dodavatelů, komunikace, řízení vztahů, návrh CX a UX, mapování cest zákazníků a další. Účastníkům poskytne nástroje ke zvýšení spokojenosti zainteresovaných stran, která je nedílnou součástí obchodního úspěchu v současném konkurenčním prostředí.
Cena zkoušky je zahrnuta v ceně kurzu.
EDU Trainings je oficiální akreditovanou školicí organizací ITIL® (ATO). ITIL® je registrovaná ochranná známka společnosti AXELOS Limited, používané se svolením společnosti AXELOS Limited. Všechna práva vyhrazena.
Cena zkoušky je zahrnuta v ceně kurzu.
EDU Trainings je oficiální akreditovanou školicí organizací ITIL® (ATO). ITIL® je registrovaná ochranná známka společnosti AXELOS Limited, používané se svolením společnosti AXELOS Limited. Všechna práva vyhrazena.
Obsah kurzu
Tento kurz vám pomůže pochopit:Jak jsou navrženy zákaznické cesty
Jak cílit na trh
Jak zlepšovat vztahy se zákazníky
Jak utvářet poptávku a definovat nabídku služeb
Jak sladit očekávání dohodnout podrobnosti služeb
Jak integrovat and odebrat zákazníky a uživatele
Jak jednat společně, abyste zajistili kontinuální spoluvytváření hodnoty společnosti (spotřeba služeb / poskytování služeb)
Jak realizovat a ověřovat hodnotu služby
Retake – druhý pokus na zkoušku
Pokud dojde k neúspěšnému výsledku prvního testu, pak je možné zkoušku opakovat. Jakmile budou k dispozici vaše oficiální výsledky zkoušky, budete informováni e-mailem, abyste si naplánovali opravnou zkoušku. Bude probíhat prostřednictvím online proctoringu, který vám nabízí flexibilitu, abyste mohli zkoušku splnit z domova nebo kanceláře v době, kdy vám to bude vyhovovat. Na přípravu a složení opravné zkoušky máte až 6 měsíců od data první zkoušky.
Cílová skupina
Jednotlivci, kteří se chtějí vzdělávat v service managementuITSM manažeři a začínající ITSM manažeři
Pracovníci ITSM, kteří řídí provoz IT a digitálních produktů a služeb, a ti, kteří jsou odpovědní za jejich dodávky
Certifikát
Na dotaz.
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality