Detail kurzu
Professional Scrum™ with User Experience
EDU Trainings s.r.o.
Popis kurzu
V tomto dvoudenním kurzu* účastníci využijí probíhající případovou studii jako způsob aplikace technik, které se naučili v průběhu kurzu, a připravují se na to, aby to, co se naučili, využili ve svých profesích. Tento kurz je určen pro Product Ownery a Scrum Mastery, aby jim umožnil lépe začlenit design, výzkum a učení do jejich procesu Scrum.
Techniky Lean UX zaměřují tým na zákaznicky orientovaný design a objevování. Scrum zaměřuje tým na rychlé dodání a zpětnou vazbu od zákazníků. Spojením Lean UX a Scrum se týmy naučí, jak řídit návrh společně s doručováním v krátkých, opakujících se cyklech, aby bylo možné posoudit, co nejlépe funguje pro firmu a uživatele.
S využitím technik Lean UX se kurz zaměřuje na základní design a výzkumné aktivity, které ilustrují, jak se spojují s vývojem a poskytováním. Účastníci prozkoumají, jak tyto aktivity zapadají do dvoukolejného agilního procesu (návrh a vývoj), kde mohou mezifunkční týmy spolupracovat na zkoumání, experimentování a poskytování výsledků založených na hodnotách.
Techniky Lean UX zaměřují tým na zákaznicky orientovaný design a objevování. Scrum zaměřuje tým na rychlé dodání a zpětnou vazbu od zákazníků. Spojením Lean UX a Scrum se týmy naučí, jak řídit návrh společně s doručováním v krátkých, opakujících se cyklech, aby bylo možné posoudit, co nejlépe funguje pro firmu a uživatele.
S využitím technik Lean UX se kurz zaměřuje na základní design a výzkumné aktivity, které ilustrují, jak se spojují s vývojem a poskytováním. Účastníci prozkoumají, jak tyto aktivity zapadají do dvoukolejného agilního procesu (návrh a vývoj), kde mohou mezifunkční týmy spolupracovat na zkoumání, experimentování a poskytování výsledků založených na hodnotách.
Obsah kurzu
Obecné porozumění tomu, co znamená profesionální ScrumVyvrácení mýtů o uživatelské zkušenosti a jejím vztahu k Agile a Scrumu
Jak se myšlení UX a rámec Scrum doplňují, sladí a integrují
Výhody myšlení o práci jako o problémech, které je třeba vyřešit
Jak se může tým Scrum těsněji propojit s koncovými uživateli a zákazníky
Jak „snadno“ a „rychle“ můžeme udělat vývoj produktu a zahrnout UX
Běžné vzory pro používání postupů UX v rámci Sprintu a v rámci mezifunkčního týmu, který zahrnuje profesionály UX
Jak plánovat a vyvažovat práci při vyhledávání a doručování
Techniky UX, které lze provést v týmu Scrum
Jak může kdokoli ze Scrum týmu využívat postupy UX na podporu produktu
Výsledky a dopady nad výstupy
Potřeba uvolnit a používat měření k ověření výsledků
Důležitost začlenění práce s UX jako součásti produktového backlogu
Hodnota testování hypotéz pomocí experimentů
Cílová skupina
Scrum Masteři a Product Owneři, kteří se naučí, jak integrovat specializaci UX s tím, co už vědí o síle samoorganizujících se mezifunkčních týmů. To jim umožní pomáhat vývojářům dozvědět se o zákazníkovi, plánovat objevování/návrhovou práci. Kromě toho se Scrum Masteři naučí, jak začlenit techniky objevování produktů do sprintů a jak vyvážit práci zjišťování produktu s prací na dodání produktu, zatímco vlastníci produktu se naučí techniky zjišťování produktů, které používají návrháři uživatelské zkušenosti, aby lépe porozuměli potřebám uživatele.UX profesionálové, kteří se snaží integrovat do Scrum týmu, se naučí, jak efektivněji pracovat uvnitř Scrumu, řídit práci ve sprintech a vizualizovat ji v produktovém backlogu.
Lidé, kteří se dozvěděli o Lean UX a chtějí se naučit, jak tyto koncepty integrovat do profesionálního scrumu, spolupracující v jednotném scrum týmu.
Certifikát
Na dotaz.
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality