Detail kurzu
Školení SEO: Jak na optimalizaci webu
Group M, s.r.o. – GroupM Nexus
Popis kurzu
Lidé stále preferují přirozené výsledky hledání a na placenou reklamu reagují výrazně méně. Využijte toho a přiveďte na web co nejvíc zákazníků, aniž byste museli nakupovat drahý reklamní prostor.
Edukace v oblasti SEO
Získáte ucelený pohled na SEO, obsah a link building, včetně
toho, jak fungují vyhledávače a na co myslet, pokud chcete zvýšit organickou
návštěvnost svého webu. Zároveň dostanete „návod“ na to, jak výsledků docílit v
praxi.
Možnost zjistit, jak je na tom váš web
Teoretické základy SEO a link buildingu uplatníme přímo v
praxi na konkrétních příkladech našich klientů nebo na vašich webových
stránkách. Teorii, kterou se během školení naučíte, si tak rovnou vyzkoušíte.
Lepší výkon a viditelnost ve vyhledávačích
Po absolvování školení na svém webu jednoduše identifikujete
základní SEO nedostatky. Jejich odstraněním pak zlepšíte výkonnost a
dohledatelnost webu ve výsledcích vyhledávání.
Rozsah školení: 7 hodin včetně pauzy na oběd
Co si přichystat: Doporučujeme vlastní počítač kvůli
praktickým úkolům
Obsah kurzu
Co se na školení dozvíte?
- Co je to SEO - Vysvětlíme si, co je to SEO, jaké jsou mezi ním a placeným vyhledáváním rozdíly a taky jak si stanovit správnou SEO strategii se správnými cíly.
- Je budoucnost SEO v AI - Povíme si, jaké změny do světa SEO přinese umělá inteligence nebo taky co je to SGE (Search Generative Experience).
- Technické SEO - Interní prolinkování, strukturovaná data, rychlost načítání webu… Naučíte se, co všechna z těchto slovních spojení znamenají a jaký mají vliv na váš web.
- Obsah jako základ pro dobré SEO - Ukážeme si, jak při tvorbě obsahu pracovat s analýzou klíčových slov a content-gap anlýzou a co všechno by měl splňovat unikátní a kvalitní obsah, který ocení čtenáři i Google.
- Link building - Zjistíte, co je to link building, proč je důležitý a jak získávat zpětné odkazy od jiných webů.
- Praktická analýza - Zanalyzujeme váš web z pohledu SEO tak, abyste ještě ten den věděli, co konkrétního na něm zlepšit.
Cílová skupina
Na školení nesmíte chybět, pokud jste:
- Marketingový specialista, který má na starosti online komunikaci.
- Manažer, ředitel nebo majitel firmy, který zadává práci online specialistům nebo chce rozvíjet aktivity na internetu.
- Správce webu, který má za úkol zlepšit obchodní výsledky.
- Správce obsahu firmy, který se stará o stránky, blog i sociální sítě.
Cena zahrnuje tištěné podklady, občerstvení, oběd a certifikát. Možnost dotazů na lektora 14 dní po skončení školení.
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality