Detail kurzu

Školení SEO: Jak na optimalizaci webu

Group M, s.r.o. – GroupM Nexus

Popis kurzu

Lidé stále preferují přirozené výsledky hledání a na placenou reklamu reagují výrazně méně. Využijte toho a přiveďte na web co nejvíc zákazníků, aniž byste museli nakupovat drahý reklamní prostor.

Edukace v oblasti SEO
Získáte ucelený pohled na SEO, obsah a link building, včetně toho, jak fungují vyhledávače a na co myslet, pokud chcete zvýšit organickou návštěvnost svého webu. Zároveň dostanete „návod“ na to, jak výsledků docílit v praxi.

Možnost zjistit, jak je na tom váš web
Teoretické základy SEO a link buildingu uplatníme přímo v praxi na konkrétních příkladech našich klientů nebo na vašich webových stránkách. Teorii, kterou se během školení naučíte, si tak rovnou vyzkoušíte.

Lepší výkon a viditelnost ve vyhledávačích
Po absolvování školení na svém webu jednoduše identifikujete základní SEO nedostatky. Jejich odstraněním pak zlepšíte výkonnost a dohledatelnost webu ve výsledcích vyhledávání.

Rozsah školení: 7 hodin včetně pauzy na oběd
Co si přichystat: Doporučujeme vlastní počítač kvůli praktickým úkolům


Obsah kurzu

Co se na školení dozvíte?

  • Co je to SEO - Vysvětlíme si, co je to SEO, jaké jsou mezi ním a placeným vyhledáváním rozdíly a taky jak si stanovit správnou SEO strategii se správnými cíly.  
  • Je budoucnost SEO v AI - Povíme si, jaké změny do světa SEO přinese umělá inteligence nebo taky co je to SGE (Search Generative Experience).
  • Technické SEO - Interní prolinkování, strukturovaná data, rychlost načítání webu… Naučíte se, co všechna z těchto slovních spojení znamenají a jaký mají vliv na váš web.
  • Obsah jako základ pro dobré SEO - Ukážeme si, jak při tvorbě obsahu pracovat s analýzou klíčových slov a content-gap anlýzou a co všechno by měl splňovat unikátní a kvalitní obsah, který ocení čtenáři i Google.
  • Link building - Zjistíte, co je to link building, proč je důležitý a jak získávat zpětné odkazy od jiných webů.
  • Praktická analýza - Zanalyzujeme váš web z pohledu SEO tak, abyste ještě ten den věděli, co konkrétního na něm zlepšit. 

Cílová skupina

Na školení nesmíte chybět, pokud jste:

  1. Marketingový specialista, který má na starosti online komunikaci.
  2. Manažer, ředitel nebo majitel firmy, který zadává práci online specialistům nebo chce rozvíjet aktivity na internetu.
  3. Správce webu, který má za úkol zlepšit obchodní výsledky.
  4. Správce obsahu firmy, který se stará o stránky, blog i sociální sítě.
Certifikát Na závěr školení získáte certifikát. Navíc si tento certifikát můžete přidat i na LinkedIn, aby vaše nové dovednosti byly viditelné i online. Poznámka k ceně

Cena zahrnuje tištěné podklady, občerstvení, oběd a certifikát. Možnost dotazů na lektora 14 dní po skončení školení.

Hodnocení




Organizátor