Detail kurzu

Péče o zákazníky

Randstad, s.r.o.

Popis kurzu

Úspěšné firmy mají jedno společné – řídí se zásadnou „náš zákazník, náš pán“. Chcete-li se dozvědět, jak zkvalitnit péči o zákazníky a zajistit si tak jejich loajalitu, pak je následující kurz pro Vás to pravé…

Účastníci tréninku se zamyslí nad službami, které poskytují, z pohledu zákazníka. V rámci skupinové diskuse odvodí, jaké jsou nejčastější požadavky zákazníků na kvalitu služeb a seznámí se se zásadami fungování úspěšného zákaznického servisu. Pod vedením zkušeného lektora si účastníci sestaví individuální akční plán, který bude základem pro další rozvoj vztahů se zákazníky v souladu s obchodními cíli společnosti.

Tréninková témata: • zásady úspěšného zákaznického servisu • kdo jsou naši zákazníci a s čím se na nás obracejí • empatická komunikace • analýza druhů stížností • důležité fáze stížností vyřizovaných po telefonu • změna stížnosti na uznání • diplomatická prezentace špatné zprávy • typologie obtížných zákazníků • úspěšné zvládnutí destruktivního typu jednání • budování loajality ke značce

Metoda výuky: Řešení modelových situací, audiotrénink, náslech, rolové hry a cvičení, skupinová diskuse, výklad

Cílová skupina

Obchodníci, manažeři, pracovníci oddělení marketingu a péče o klienty, pracovníci kontaktních a zákaznických center

Poznámka k ceně

oběd v ceně

Hodnocení




Organizátor