Detail kurzu

Základní dovednosti obchodníka

AHRA – Human Resource Agency, s.r.o.

Popis kurzu

  • Zvýšit úroveň a efektivitu komunikace s obchodními partnery
  • Získat praktické návody a postupy vedoucí ke zlepšení obchodních jednání
  • Naučit účastníky základní komunikační a vyjednávací techniky
  • Získat schopnosti ke zvládnutí konfliktní komunikace
  • Zvýšit úspěšnost obchodní komunikace
  • Posílit pozitivní myšlení
  • Identifikovat potenciál dalšího rozvoje

Obsah kurzu

Profil obchodníka – poznají své silné a slabé stránky pro zvládnutí obchodní činnosti, určí si vlastní oblasti ve kterých se chtějí zlepšit Fáze obchodníhojednání – naučí se správné kroky a zásady úspěšného obchodního jednání Stavba komunikace – Naučí se odstraňovat bariéry druhé strany, a tak postupovat v komunikačních situacích k vytčenému cíli Kontaktní fáze – Budou umět vzbudit správný první dojem, eliminovat překážky bránící budoucí dohodě, uzavření obchodu Efektivní prezentace – Osvojí si a protrénují techniku jak zaujmout druhou stranu, techniku jasnějšího a přesnějšího sdělování informací v různých situacích, naučí se získat zpětnou vazbu druhé strany Typy obchodníchpartnerů – Naučí se přizpůsobit komunikaci emočnímu naladění a postoji obchodních partnerů, získat je na svou stranu a tím zvýší úspěšnost a výsledky obchodního jednání Verbální a neverbální komunikace – Odstraní chyby a negativní signály ve svém neverbálním projevu; budou schopni lépe číst neverbální signály druhých a tím se přesvědčit, zda postupují správně ke svému cíli Analytická fáze – Pochopí důležitost rozpoznání potřeb druhé strany, budou schopni lépe předpokládat obchodní motivy a zaměří se na ně Motivační dotazování – Získají správným kladením otázek dovednost lépe odhalovat postoje a obchodní potřeby druhých, či vyvolat tuto potřebu pro následné motivační přesvědčování Aktivní naslouchání – Naučí se lépe porozumět sdělení druhé strany, v jejich odpovědích rozpoznat, zaznamenat a identifikovat nákupní či prodejní signály . Argumentační fáze – Budou umět efektivněji prezentovat podmínky obchodu, služby, připravit si a předkládat argumenty a tím zvýší úspěšnost přesvědčování druhé strany Zdolávání námitek – Naučí se a protrénují zdolávat odmítání, námitky či protiargumenty druhé strany bez vzniku konfliktů Závěrečná fáze – Získají a budou umět používat techniky, prostřednictvím kterých zvýší úspěšnost získání souhlasu a uzavření obchodu i přes snahu druhé strany odložit rozhodnutí Přípravná fáze – Vytvoří si vlastní osnovu klíčových informací, které zvýší úspěšnost obchodního jednání, vytvoří si strukturu vlastních informačních zdrojů pro jejich získávání a přípravu Modelové obchodní jednání – Ověří si schopnost aplikace naučených technik, posílí svou sebedůvěru

Cílová skupina

  • obchodníci, obchodní zástupci, prodejci zboží či služeb, nákupčí, zásobovači
  • marketingoví pracovníci
  • v kurzu bude maximálně 12 účastníků
  • skupina bude sestavena tak, aby v ní nebyli konkurenti
Poznámka k ceně

druhá osoba z jedné společnosti získá slevu 1.000,- Kč + 19 % DPH, každá další osoba z jedné společnosti získá slevu 1.500,- Kč + 19 % DPH

Hodnocení




Organizátor