Detail kurzu
Psychologie prodeje - prodejní komunikace
EDUX, s.r.o.
Popis kurzu
Cílem kurzu „Psychologie prodeje a prodejní komunikace„ je nalézt nový pohled na situace, které vám nyní mohou připadat jako obtížné. Naučíte se zvolit vhodnou strategii pro úspěšnou komunikaci s vaší cílovou skupinou. Úspěch je důsledkem vašeho myšlení a jednání, pokud chcete změnit výsledky, je nutné změnit myšlení a chování a stanovit si cíl. Psychologie prodeje – prodejní komunikace Trénink věnovaný psychologii prodeje je rozdělen do 2 části. První část je o motivaci obchodníka a stanovování cílů v prodeji, hledání vhodného způsobu prodeje s ohledem ke své osobnosti a s holka_bublinaohledem na typ zákazníků. Druhý den se je věnovaný motivaci zákazníka a jak s ní pracovat. Budeme věnovat otázkám a způsobu prodeje (kladení otázek, naslouchání, práce s námitkami, typologie zákazníka).
Další tipy pro efektivnější a zábavnější podnikání? Znáte skečnouting/sketchnoting – vizuální zpracovávání poznámek.
Obsah kurzu
1.část tréninku – motivace obchodníka
- ujasnění si základního pohledu na prodej – psychická kompetence obchodníka (odborná, metodická a sociální),
- zaměření na psychologicky účinnou komunikaci „druhou šanci udělat první dojem nedostanete“,
- stanovení si cíle – maximální a minimální cíl tak, aby prodej vedl ke splnění našeho cíle,
- překonání strachu a obavy z odmítnutí,
- rozvinutí kreativity a upoutání zájmu zákazníka díky skečnoutingu*(vizuální poznámky/čmárání),
- využití „Paretovo pravidlo 80:20″, které umožňuje stanovit si vyšší cíle a vyhnout se únavné a vyčerpávající práci,
budování vztahu s klientem tzv. vztahový prodej, kde cílem je dlouhodobý vztah, vytvoření akčního plánu rozvoje obchodníka.
2. část – získání přehledu o typologie zákazníka a jeho motivaci k nákupu,
- rozpoznání tajných komunikačních vzorců (vizuální, kinestetické a auditivní),
- budování důvěry při jednání se zákazníkem – zrcadlení,
- zaměření se na důležitost naslouchání – aktivní, empatické a kritické,
- zacílení na prodej na základě potřeb zákazníka, kdy klient je ten, kdo sám přijímá výhody a vlastnosti našeho produktu,
- používání neverbální komunikaci/řeč těla,
- poznání blokátorů komunikace aneb čemu se úspěšně vyhnout,
- zvládání techniky kladení otázek při vedení prodejního rozhovoru,
- příprava a reakce na argumenty klienta.
- Skečnouting/sketchnoting pro obchodníky
Jaké jsou přínosy pro účastníka kurzu „Psychologie prodeje a prodejní komunikace“: schopnost rozpoznat s jakým osobnostním typem zákazníka/klienta jedná, uzpůsobení prodejní komunikace, čímž zaujměte zákazníka, využití psychologie při prodeji – účastník kurzu se naučí vhodně
Cílová skupina
Cílová skupina jsou:
- mírně pokročilí či pokročilí prodejci,
- obchodníci, konzultanti, poradci,
- příležitostně prodávající obchodní asistenti,
- všichni ti, kteří pracují s lidmi a mají zájem o zkvalitnění prodejní komunikace a využití psychologie při jednání se svými klienty.
Součásti ceny kurzu jsou materiály vypracované lektorkou a malé občerstvení.Publikace zaměřená na "obchodní problematiku"
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality