Detail kurzu

Psychologie prodeje - prodejní komunikace

EDUX, s.r.o.

Popis kurzu

Cílem kurzu „Psychologie prodeje a prodejní komunikace„ je nalézt nový pohled na situace, které vám nyní mohou připadat jako obtížné. Naučíte se zvolit vhodnou strategii pro úspěšnou komunikaci s vaší cílovou skupinou. Úspěch je důsledkem vašeho myšlení a jednání, pokud chcete změnit výsledky, je nutné změnit myšlení a chování a stanovit si cíl. Psychologie prodeje – prodejní komunikace Trénink věnovaný psychologii prodeje je rozdělen do 2 části. První část je o motivaci obchodníka a stanovování cílů v prodeji, hledání vhodného způsobu prodeje s ohledem ke své osobnosti a s holka_bubli­naohledem na typ zákazníků. Druhý den se je věnovaný motivaci zákazníka a jak s ní pracovat. Budeme věnovat otázkám a způsobu prodeje (kladení otázek, naslouchání, práce s námitkami, typologie zákazníka).

Další tipy pro efektivnější a zábavnější podnikání? Znáte skečnouting/sket­chnoting – vizuální zpracovávání poznámek.

Obsah kurzu

1.část tréninku – motivace obchodníka

  • ujasnění si základního pohledu na prodej – psychická kompetence obchodníka (odborná, metodická a sociální),
  • zaměření na psychologicky účinnou komunikaci „druhou šanci udělat první dojem nedostanete“,
  • stanovení si cíle – maximální a minimální cíl tak, aby prodej vedl ke splnění našeho cíle,
  • překonání strachu a obavy z odmítnutí,
  • rozvinutí kreativity a upoutání zájmu zákazníka díky skečnoutingu*(vi­zuální poznámky/čmárání),
  • využití „Paretovo pravidlo 80:20″, které umožňuje stanovit si vyšší cíle a vyhnout se únavné a vyčerpávající prá­ci,

budování vztahu s klientem tzv. vztahový prodej, kde cílem je dlouhodobý vztah, vytvoření akčního plánu rozvoje obchodníka.

2. část – získání přehledu o typologie zákazníka a jeho motivaci k nákupu,

  • rozpoznání tajných komunikačních vzorců (vizuální, kinestetické a auditivní),
  • budování důvěry při jednání se zákazníkem – zrcadlení,
  • zaměření se na důležitost naslouchání – aktivní, empatické a kritické,
  • zacílení na prodej na základě potřeb zákazníka, kdy klient je ten, kdo sám přijímá výhody a vlastnosti našeho produktu,
  • používání neverbální komunikaci/řeč těla,
  • poznání blokátorů komunikace aneb čemu se úspěšně vyhnout,
  • zvládání techniky kladení otázek při vedení prodejního rozhovoru,
  • příprava a reakce na argumenty klienta.
  • Skečnouting/sket­chnoting pro obchodníky

Jaké jsou přínosy pro účastníka kurzu „Psychologie prodeje a prodejní komunikace“: schopnost rozpoznat s jakým osobnostním typem zákazníka/klienta jedná, uzpůsobení prodejní komunikace, čímž zaujměte zákazníka, využití psychologie při prodeji – účastník kurzu se naučí vhodně

Cílová skupina

Cílová skupina jsou:

  • mírně pokročilí či pokročilí prodejci,
  • obchodníci, konzultanti, poradci,
  • příležitostně prodávající obchodní asistenti,
  • všichni ti, kteří pracují s lidmi a mají zájem o zkvalitnění prodejní komunikace a využití psychologie při jednání se svými klienty.
Poznámka k ceně

Součásti ceny kurzu jsou materiály vypracované lektorkou a malé občerstvení.Publikace zaměřená na "obchodní problematiku"

Hodnocení




Organizátor