Detail kurzu

Prodejní dovednosti

Tres consulting s.r.o.

Popis kurzu

  • Jste obchodníkem a potřebujete s klientem navázat dobrý první kontakt, zaujmout profesionální a zajímavou sebeprezentací?
  • Rád/a byste rozšířil/a své komunikační strategie při obchodním vyjednávání, které Vám pomohou zvládnout i krizové momenty obchodního jednání?
  • Rád/a byste efektivněji dotahoval/a obchodní jednání do podoby uzavřené objednávky/získání zakázky?
  • Uvědomujete si, že je důležité stále pracovat na vlastním rozvoji a na zlepšování dovedností, které už máte?

Potom přijďte!

Obsah kurzu

  • Zdroje potenciálních klientů, vytipování klientů, aktivní oslovení klientů.
  • Komunikační strategie v 1. kontaktu s klientem (navázání dobrého kontaktu, identifikace potřeb, vyvolání potřeby produktu u klienta, posílení sebeprezentačních dovedností, odlišení se od konkurenčních nabídek).
  • Příprava nabídky a její prezentace (reflexe klientových potřeb, průběžná komunikace jako nástroj péče o klienta).
  • Krizové body obchodního jednání.
  • Uzavření obchodu a dotahování obchodních případů.

Cílová skupina

obchodníkům, prodejcům

Hodnocení




Organizátor