Detail kurzu
Řešení konfliktů v pracovních vztazích
Agentura ÁMOS
Popis kurzu
Poskytnout účastníkům vybrané znalosti z psychologie osobnosti a komunikačních dovedností, umožňující úspěšné zvládání konfliktních situací zejména v pracovním životě. Účastníci kurzu dostanou možnost se s těmi nejdůležitějšími nejen seznámit, ale pod vedením lektora si je i procvičit.
Obsah kurzu
- Náročné a zátěžové situace a osobnost
- Konflikt, druhy konfliktů a jejich projevy v komunikaci
- Dělení konfliktů – konflikty interpersonální a intrapersonální, skupinové a mezi skupinami
- Obvyklé spouštěče konfliktů
- Naše obranné mechanismy při řešení konfliktních situací a jak je účinně překonat
- Bludný kruh konfliktu – proč z některých situací obtížně hledáme východisko
- Náměty na řešení konfliktních situací zejména v pracovních vztazích, pravidla pro řešení konfliktu, prevence konfliktů
- Vlastní emoce v konfliktu, zvládání úzkosti, agresivity či zlosti
- Konstruktivní reakce na útočnou kritiku a otázky
- Zátěžové, konfliktní situace a stres
- Cvičení, modelové situace s využitím konkrétních námětů účastníků kurzu zejména z pracovního prostředí
Cílová skupina
Manažerům všech stupňů řízení, obchodním zástupcům, prodejcům, mistrům, asistentkám a sekretářkám, interním auditorům, zaměstnancům státní správy, úřadů a institucí.
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality