Detail kurzu

AKVIZICE NOVÝCH KLIENTŮ

SMARTER Training & Consulting, s.r.o.

Popis kurzu

CÍL TRÉNINKU Cílem je rozvoj specifických obchodně-komunikačních dovedností potřebných pro úspěšnou akviziční činnost. V průběhu programu dojde k předání dovedností, spojených s vyhledáním a oslovením potenciálního nového klienta. Naučíte se, jak a kde vyhledat nového klienta, jak ho telefonicky oslovit a přesvědčit k osobní schůzce. Následně se naučíte, jak uspět na prvním jednání a podpořit dohodnutí kontraktu s novým zákazníkem. Trénink obsahuje řadu cvičení a rolových her věnovaných probíraným tématům. Na rolových hrách si účastníci trénují nejprve standardní a pak i obtížné komunikační situace, spojené s domlouváním osobního setkání a následně vedení první schůzky.

Obsah kurzu

OBSAH Program je rozvržen do dvou dnů a zabývá se následujícími aspekty akvizice:

1. den:

  • Proč dělat akvizice a jak být úspěšný v akviziční činnosti

Jaký význam má akviziční činnost, co nám brání v akvizicích a jaké bariéry odstranit?

  • Příprava na akviziční telefonát – Co si musím rozmyslet, než zvednu telefon. Na jaký užitek bude druhá strana slyšet? Jaký postup a strukturu zvolíme při akvizičním telefonátu.
  • Telefonujte! Od prvního kontaktu po domluvení osobní schůzky

Pravidla telefonické komunikace – jak uskutečnit první telefonát a „dostat“ se k rozhodovateli. Jak vzbudit jejich zájem a dosáhnout osobní schůzky.

  • Co když nás klient odmítá? Zvládněte námitky!

Kdy a proč se námitky objevují. Typy námitek a jak je využít ve prospěch dohody osobního setkání. 2 .den:

  • Jak vést první jednání s klientem

Jak klienta zaujmout a odlišit se od konkurence? Od pouhého nabízení nebo prezentace produktu/služeb ke skutečnému zjišťování potřeb klienta.

  • Prezentace nabídky a uzavírání obchodu

Jak nabídku formulovat, aby vyzněla důvěryhodně a přesvědčivě? Jak prezentovat užitek a hodnoty produktu/služby a jak sdělit klientovi cenu? Jak pracovat s jeho nákupními signály a umět řízeně vést jednání k dohodě a souhlasu klienta?

PŘED VLASTNÍM TRÉNINKEM:

  • E-learningové testy: Test osobnosti a test obchodních dovedností. S výsledky se pracuje v průběhu tréninku.

V PRŮBĚHU TRÉNINKU:

  • Brainstorming a diskuse
  • Případové studie
  • Videotrénink
  • Simulační cvičení a rolové hry

PO TRÉNINKU:

  • Konzultace: prostřednictvím webu, e-mailu.
  • ggff

Cílová skupina

KOMU JE KURZ URČEN

  • Kurz je určen obchodníkům a sales manažerům, kteří potřebují posílit své dovednosti k získání nových klientů nebo těm, kteří si chtějí ověřit a systematizovat své stávající dovednosti.
  • Pro všechny, kteří chtějí umět zaujmout klienta na prvním jednání, odlišit se od konkurence a dohodnout úspěšný byznys.
Hodnocení




Organizátor