Detail kurzu
AKVIZICE NOVÝCH KLIENTŮ
SMARTER Training & Consulting, s.r.o.
Popis kurzu
CÍL TRÉNINKU Cílem je rozvoj specifických obchodně-komunikačních dovedností potřebných pro úspěšnou akviziční činnost. V průběhu programu dojde k předání dovedností, spojených s vyhledáním a oslovením potenciálního nového klienta. Naučíte se, jak a kde vyhledat nového klienta, jak ho telefonicky oslovit a přesvědčit k osobní schůzce. Následně se naučíte, jak uspět na prvním jednání a podpořit dohodnutí kontraktu s novým zákazníkem. Trénink obsahuje řadu cvičení a rolových her věnovaných probíraným tématům. Na rolových hrách si účastníci trénují nejprve standardní a pak i obtížné komunikační situace, spojené s domlouváním osobního setkání a následně vedení první schůzky.
Obsah kurzu
OBSAH Program je rozvržen do dvou dnů a zabývá se následujícími aspekty akvizice:
1. den:
- Proč dělat akvizice a jak být úspěšný v akviziční činnosti
Jaký význam má akviziční činnost, co nám brání v akvizicích a jaké bariéry odstranit?
- Příprava na akviziční telefonát – Co si musím rozmyslet, než zvednu telefon. Na jaký užitek bude druhá strana slyšet? Jaký postup a strukturu zvolíme při akvizičním telefonátu.
- Telefonujte! Od prvního kontaktu po domluvení osobní schůzky
Pravidla telefonické komunikace – jak uskutečnit první telefonát a „dostat“ se k rozhodovateli. Jak vzbudit jejich zájem a dosáhnout osobní schůzky.
- Co když nás klient odmítá? Zvládněte námitky!
Kdy a proč se námitky objevují. Typy námitek a jak je využít ve prospěch dohody osobního setkání. 2 .den:
- Jak vést první jednání s klientem
Jak klienta zaujmout a odlišit se od konkurence? Od pouhého nabízení nebo prezentace produktu/služeb ke skutečnému zjišťování potřeb klienta.
- Prezentace nabídky a uzavírání obchodu
Jak nabídku formulovat, aby vyzněla důvěryhodně a přesvědčivě? Jak prezentovat užitek a hodnoty produktu/služby a jak sdělit klientovi cenu? Jak pracovat s jeho nákupními signály a umět řízeně vést jednání k dohodě a souhlasu klienta?
PŘED VLASTNÍM TRÉNINKEM:
- E-learningové testy: Test osobnosti a test obchodních dovedností. S výsledky se pracuje v průběhu tréninku.
V PRŮBĚHU TRÉNINKU:
- Brainstorming a diskuse
- Případové studie
- Videotrénink
- Simulační cvičení a rolové hry
PO TRÉNINKU:
- Konzultace: prostřednictvím webu, e-mailu.
- ggff
Cílová skupina
KOMU JE KURZ URČEN
- Kurz je určen obchodníkům a sales manažerům, kteří potřebují posílit své dovednosti k získání nových klientů nebo těm, kteří si chtějí ověřit a systematizovat své stávající dovednosti.
- Pro všechny, kteří chtějí umět zaujmout klienta na prvním jednání, odlišit se od konkurence a dohodnout úspěšný byznys.
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality