Detail kurzu
Řešení problémů metodou 8D (Root Cause Analysis)
NQA CZ s.r.o.
Popis kurzu
Zdokonalit práci techniků v praktickém používání cyklu P-D-C-A pro analýzu hlavní příčiny problému. Účastníci budou po absolvování kurzu lépe definovat a řešit problémy, zejména u opakujících se reklamací a neshod. Naučí se důkladné práci s daty, a jak znalost dat může ovlivnit řešení problémů.
Obsah kurzu
- Sběr, monitorování a analýza dat
- Cyklus P-D-C-A a týmová práce
- Jednoduché nástroje zlepšování
- Definování problému a související řešení
- Analýza hlavních příčin
- Výběr variant a implementace optimálního řešení
- Vizuální management, Shop Floor Management
- Postup při zpracování reklamací
Cílová skupina
Kurz je určen všem pracovníkům, kteří jsou odpovědní za zabezpečování kvality produktů, jejich výrobu a související logistické činnosti či provádění servisu, a kteří zajišťují rozvoj dodavatelů a řízení reklamací.