Detail kurzu

Efektivní komunikace 21. století v praxi

Ing. Simona Myslikovjanová, MBA, MBE - SiMyCo

Popis kurzu

Cílem semináře je zlepšení průpravy Vašich komunikačních dovedností, návody a tipy jak efektivněji komunikovat a též naslouchat, umět správně klást otázky a tím si zajistit upselling = klíč k Vašemu úspěchu!

Obsah kurzu

Program 1. den 9:00–17:00h

  • verbální komunikace
  • typologie hostů, kladení otázek k podpoře Vašeho upsellingu
  • verbální komunikace (praktická cvičení)

    (asertivita,
    empatie,
    4 druhy naslouchání,
    kladení otázek (upselling),
    parafrázování,
    vyjadřování vlastního názoru,
    „7C“ komunikace,
    chyby v komunikaci,

  • Paretovo pravidlo,
  • Test: Jací jste vy hráči?
  • základní vyjednávací strategie
  • konflikty – typy a jejich řešení
  • dotazy

Program 2. den 9:00–15:00h

  • shrnutí předchozího dne
  • neverbální komunikace

    mimika (pohyby očí, úst, tváře)

    kinetika (celkové pohyby těla, chůze)

    gestika (pohyby rukou)

    haptika (doteky, poplácávání, podávání ruky, objetí)

    proxemika (vzdálenost od druhých, její změny)

    posturologie (polohy těla, držení rukou, poloha nohou)

    paralingvistika (zabarvení hlasu, rychlost a plynulost řeči,

    síla a tón hlasu)

    jiné znaky – produkce – účes, oblečení

  • písemná komunikace – sms a e-mailová
  • telefonická komunikace
  • dotazy

Reference na lektorku je možno shlédnout zde: http://www.simyco.cz/reference.aspx

Cílová skupina

2– denní seminář soft skills „Efektivní komunikace 21. století v praxi“ je věnován širokému segmentu účastníků, kteří se seznámí s velmi obsáhlou škálou komunikačních dovedností, které si procvičí na konkrétních příkladech z praxe.

Výstupem je účastníkům předán certifikát přímo od lektorky a jednatelky firmy SiMyCo, Ing. Simony Myslikovjanové, MBA, MBE

Certifikát po absolvování kurzu předán "Certifikát"s kaligrafií Vašeho jména a jako bonus razítkem s pečetí firmy SiMyCo Institut Poznámka k ceně

Seminář je možné organizovat pro uzavřené skupiny, kde obsah, termín a místo se domluví na základě požadavků klienta. V případě celé skupiny z jednoho subjetu cena upravena na základě specifikace objednavatele vč. počtu účastníků.

Hodnocení




Organizátor