Detail kurzu
Vedení rozhovoru s dětským klientem
Středisko vzdělávání s.r.o.
Popis kurzu
Cílem semináře je seznámit posluchače s tím, jak efektivně vést rozhovor s dětským klientem. Období dětství má z hlediska vývojové psychologie svá specifika, která je důležité poznat právě proto, abychom s dětmi uměli mluvit a naše vzájemná komunikace tak měla požadovaný přínos a vedla k pomoci těm, kteří své potřeby, potažmo problémy, často ještě nedovedou či nechtějí pojmenovat.
Rozsah: 4 vyuč. hod.
Obsah kurzu
1. Období dětství z hlediska vývojové psychologie
2. Osobnost poradce
3. Nejčastější typy dětských klientů a okruhy problémů, se kterými se můžeme v praxi setkat
4. O komunikaci verbální i neverbální
5. Zásady vedení rozhovoru s dětským klientem
- struktura rozhovoru
- navázání důvěry
- empatie
- prostředí, v němž se rozhovor odehrává
6. Shrnutí, diskuze
Certifikát
Osvědčení o absolvování vzdělávacího programu
Poznámka k ceně
V ceně výukové materiály.
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality