Detail kurzu
Manažerské pohovory a hodnocení zaměstnanců
TSM, spol. s r.o.
Popis kurzu
Častým problémem hodnotících pohovorů je, že jsou formální, soustřeďují se na vyplnění předepsaného formuláře a často zaměstnance více rozladí, než motivují k vyšším výkonům. Mnoho manažerů, kteří dělají hodnotící pohovory jsou skvělými odborníky ve svém oboru, ale měli málo příležitostí si vyzkoušet, jak takový hodnotící pohovor udělat správně.
Určeno pro:
Vedoucí pracovníky, manažery , team leadery a pro všechny, kteří mají zájem se zlepšit v hodnocení a motivaci svých podřízených.
Cíle školení:
- Osvojit si principy vedení hodnotícího pohovoru
- Poskytnout účastníkům informace o smyslu a přínosech systému hodnocení zaměstnanců.
- Vysvětlit, co a jak hodnotit, co a jak připravit.
- Uvědomit si důležitost hodnocení a efektivního předání hodnocenému
- Umět uplatnit strategie pozitivního řízení a motivace.
- Seznámit s moderními, aktuálně používanými modely hodnocení.
Obsah semináře:
Určeno pro:
Vedoucí pracovníky, manažery , team leadery a pro všechny, kteří mají zájem se zlepšit v hodnocení a motivaci svých podřízených.
Cíle školení:
- Osvojit si principy vedení hodnotícího pohovoru
- Poskytnout účastníkům informace o smyslu a přínosech systému hodnocení zaměstnanců.
- Vysvětlit, co a jak hodnotit, co a jak připravit.
- Uvědomit si důležitost hodnocení a efektivního předání hodnocenému
- Umět uplatnit strategie pozitivního řízení a motivace.
- Seznámit s moderními, aktuálně používanými modely hodnocení.
Obsah semináře:
- Co rozhoduje o úspěchu při rozhovorech manažera s podřízenými?
- Chvála a kritika
- Pochvala jako nástroj motivace
- Pozitivní zpětná vazba
- Deset obtížných typů pro vytýkací rozhovory
- Předpoklady úspěchu při vedení rozhovorů s podřízenými.
- Hodnotící pohovor jako nástroj vedení
- Struktura hodnotícího rozhovoru
- Příprava a správné vedení hodnotícího pohovoru.
- Význam hodnotících rozhovorů a jejich zvláštnosti.
- Na co musíme dbát při hodnocení spolupracovníků
- Stěžejní předpoklady úspěchu při vedení hodnotících rozhovorů
- Význam a motivace hodnocení
- Zásady pro organizaci a vedení hodnotících rozhovorů
- Umíte motivovat sám sebe?
- Něco pro inspiraci - konkrétní příklady hodnotících dotazníků v odlišných firmách (soukromá, státní, neziskovka apod.)
- Diskuse, dotazy
Obsah kurzu
Častým problémem hodnotících pohovorů je, že jsou formální, soustřeďují se na vyplnění předepsaného formuláře a často zaměstnance více rozladí, než motivují k vyšším výkonům. Mnoho manažerů, kteří dělají hodnotící pohovory jsou skvělými odborníky ve svém oboru, ale měli málo příležitostí si vyzkoušet, jak takový hodnotící pohovor udělat správně.Určeno pro:
Vedoucí pracovníky, manažery , team leadery a pro všechny, kteří mají zájem se zlepšit v hodnocení a motivaci svých podřízených.
Cíle školení:
- Osvojit si principy vedení hodnotícího pohovoru
- Poskytnout účastníkům informace o smyslu a přínosech systému hodnocení zaměstnanců.
- Vysvětlit, co a jak hodnotit, co a jak připravit.
- Uvědomit si důležitost hodnocení a efektivního předání hodnocenému
- Umět uplatnit strategie pozitivního řízení a motivace.
- Seznámit s moderními, aktuálně používanými modely hodnocení.
Obsah semináře:
- Co rozhoduje o úspěchu při rozhovorech manažera s podřízenými?
- Chvála a kritika
- Pochvala jako nástroj motivace
- Pozitivní zpětná vazba
- Deset obtížných typů pro vytýkací rozhovory
- Předpoklady úspěchu při vedení rozhovorů s podřízenými.
- Hodnotící pohovor jako nástroj vedení
- Struktura hodnotícího rozhovoru
- Příprava a správné vedení hodnotícího pohovoru.
- Význam hodnotících rozhovorů a jejich zvláštnosti.
- Na co musíme dbát při hodnocení spolupracovníků
- Stěžejní předpoklady úspěchu při vedení hodnotících rozhovorů
- Význam a motivace hodnocení
- Zásady pro organizaci a vedení hodnotících rozhovorů
- Umíte motivovat sám sebe?
- Něco pro inspiraci - konkrétní příklady hodnotících dotazníků v odlišných firmách (soukromá, státní, neziskovka apod.)
- Diskuse, dotazy
Cílová skupina
Veřejný kurzHodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality