Detail kurzu

Osobností typologie v praxi aneb jak úspěšně komunikovat s různými typy klientů - online kurz

TSM, spol. s r.o.

Popis kurzu

Představte si tým složený z osobností s diametrálně odlišnými přístupy, které musí spolupracovat na dosažení společných cílů. Teoreticky by to mělo být ideální, ale ve skutečnosti často přináší výzvy.
Přijďte na kurz poznat sám sebe a druhé, abyste mohli plně využít potenciálu diverzity ve svém pracovním prostředí.
Cíle školení:
  • Budete snáze odhadovat tendence druhých a přizpůsobovat jim komunikaci.
  • Nabydete praktické a použitelné informace o tom, jak jednat s jednotlivými typy lidí.
  • Získáte osvědčené nástroje pro úspěšnou obchodní spolupráci s klienty různých osobností.
  • Zjistíte, jaký typ osobnosti jste vy sami
  • Naučíte se rozvíjet své dominantní preference a posilovat ty méně výrazné.
Kurz je určen pro:
  • Profesionály působící ve velmi rozličných týmech
  • Vedoucí pracovníky, kteří řídí týmy s odlišnými osobnostmi.
  • Obchodníky pracující s celou škálou rozmanitých typů klientů
  • Manažery, kteří spolupracují s typologicky různorodými lidmi.
  • Každého, kdo má zájem o psychologii komunikace.
Obsah školení:
  • Klasické vymezení temperamentových typů
  • Faktory ovlivňující osobnost
  • Temperament
  • Schopnosti
  • Rysy osobnosti
  • Klasické vymezení temperamentových typů
  • Další typologie osobnosti
  • Osobnostní test – k jakému typu osobnosti patřím já?
  • Zákaznická typologie
  • Jak se liší zákazníci a čím jej nejvíce ovlivníte
  • Rozdělení klientů podle způsobu nákupu
  • Komunikační typy
  • Strategie jednání s různorodými typy klientů
  • Zákazník odmítavý, stále nemající čas, expresivní, řídící
  • Jaký je Váš typický zákazník (kolega)? – skupinové praktické cvičení
  • Praktický trénink – simulace situací z praxe, různé tipy osobností
  • Shrnutí, závěr

UPOZORNĚNÍ:
Přístupové údaje budou zaslány na email uvedený v přihlášce cca 2 dny před školením.

Prosíme účastníky o zajištění funkčního mikfonu kvůli zpětné vazbě a komunikaci s lektorkou.

Obsah kurzu

Představte si tým složený z osobností s diametrálně odlišnými přístupy, které musí spolupracovat na dosažení společných cílů. Teoreticky by to mělo být ideální, ale ve skutečnosti často přináší výzvy.
Přijďte na kurz poznat sám sebe a druhé, abyste mohli plně využít potenciálu diverzity ve svém pracovním prostředí.
Cíle školení:
  • Budete snáze odhadovat tendence druhých a přizpůsobovat jim komunikaci.
  • Nabydete praktické a použitelné informace o tom, jak jednat s jednotlivými typy lidí.
  • Získáte osvědčené nástroje pro úspěšnou obchodní spolupráci s klienty různých osobností.
  • Zjistíte, jaký typ osobnosti jste vy sami
  • Naučíte se rozvíjet své dominantní preference a posilovat ty méně výrazné.
Kurz je určen pro:
  • Profesionály působící ve velmi rozličných týmech
  • Vedoucí pracovníky, kteří řídí týmy s odlišnými osobnostmi.
  • Obchodníky pracující s celou škálou rozmanitých typů klientů
  • Manažery, kteří spolupracují s typologicky různorodými lidmi.
  • Každého, kdo má zájem o psychologii komunikace.
Obsah školení:
  • Klasické vymezení temperamentových typů
  • Faktory ovlivňující osobnost
  • Temperament
  • Schopnosti
  • Rysy osobnosti
  • Klasické vymezení temperamentových typů
  • Další typologie osobnosti
  • Osobnostní test – k jakému typu osobnosti patřím já?
  • Zákaznická typologie
  • Jak se liší zákazníci a čím jej nejvíce ovlivníte
  • Rozdělení klientů podle způsobu nákupu
  • Komunikační typy
  • Strategie jednání s různorodými typy klientů
  • Zákazník odmítavý, stále nemající čas, expresivní, řídící
  • Jaký je Váš typický zákazník (kolega)? – skupinové praktické cvičení
  • Praktický trénink – simulace situací z praxe, různé tipy osobností
  • Shrnutí, závěr

UPOZORNĚNÍ:
Přístupové údaje budou zaslány na email uvedený v přihlášce cca 2 dny před školením.

Prosíme účastníky o zajištění funkčního mikfonu kvůli zpětné vazbě a komunikaci s lektorkou.

Cílová skupina

Veřejný kurz
Hodnocení




Organizátor