Detail kurzu
Osobností typologie v praxi aneb jak úspěšně komunikovat s různými typy klientů - online kurz
TSM, spol. s r.o.
Popis kurzu
Představte si tým složený z osobností s diametrálně odlišnými přístupy, které musí spolupracovat na dosažení společných cílů. Teoreticky by to mělo být ideální, ale ve skutečnosti často přináší výzvy.
Přijďte na kurz poznat sám sebe a druhé, abyste mohli plně využít potenciálu diverzity ve svém pracovním prostředí.
Cíle školení:
Přijďte na kurz poznat sám sebe a druhé, abyste mohli plně využít potenciálu diverzity ve svém pracovním prostředí.
Cíle školení:
- Budete snáze odhadovat tendence druhých a přizpůsobovat jim komunikaci.
- Nabydete praktické a použitelné informace o tom, jak jednat s jednotlivými typy lidí.
- Získáte osvědčené nástroje pro úspěšnou obchodní spolupráci s klienty různých osobností.
- Zjistíte, jaký typ osobnosti jste vy sami
- Naučíte se rozvíjet své dominantní preference a posilovat ty méně výrazné.
- Profesionály působící ve velmi rozličných týmech
- Vedoucí pracovníky, kteří řídí týmy s odlišnými osobnostmi.
- Obchodníky pracující s celou škálou rozmanitých typů klientů
- Manažery, kteří spolupracují s typologicky různorodými lidmi.
- Každého, kdo má zájem o psychologii komunikace.
- Klasické vymezení temperamentových typů
- Faktory ovlivňující osobnost
- Temperament
- Schopnosti
- Rysy osobnosti
- Klasické vymezení temperamentových typů
- Další typologie osobnosti
- Osobnostní test – k jakému typu osobnosti patřím já?
- Zákaznická typologie
- Jak se liší zákazníci a čím jej nejvíce ovlivníte
- Rozdělení klientů podle způsobu nákupu
- Komunikační typy
- Strategie jednání s různorodými typy klientů
- Zákazník odmítavý, stále nemající čas, expresivní, řídící
- Jaký je Váš typický zákazník (kolega)? – skupinové praktické cvičení
- Praktický trénink – simulace situací z praxe, různé tipy osobností
- Shrnutí, závěr
UPOZORNĚNÍ:
Přístupové údaje budou zaslány na email uvedený v přihlášce cca 2 dny před školením.
Prosíme účastníky o zajištění funkčního mikfonu kvůli zpětné vazbě a komunikaci s lektorkou.
Obsah kurzu
Představte si tým složený z osobností s diametrálně odlišnými přístupy, které musí spolupracovat na dosažení společných cílů. Teoreticky by to mělo být ideální, ale ve skutečnosti často přináší výzvy.Přijďte na kurz poznat sám sebe a druhé, abyste mohli plně využít potenciálu diverzity ve svém pracovním prostředí.
Cíle školení:
- Budete snáze odhadovat tendence druhých a přizpůsobovat jim komunikaci.
- Nabydete praktické a použitelné informace o tom, jak jednat s jednotlivými typy lidí.
- Získáte osvědčené nástroje pro úspěšnou obchodní spolupráci s klienty různých osobností.
- Zjistíte, jaký typ osobnosti jste vy sami
- Naučíte se rozvíjet své dominantní preference a posilovat ty méně výrazné.
- Profesionály působící ve velmi rozličných týmech
- Vedoucí pracovníky, kteří řídí týmy s odlišnými osobnostmi.
- Obchodníky pracující s celou škálou rozmanitých typů klientů
- Manažery, kteří spolupracují s typologicky různorodými lidmi.
- Každého, kdo má zájem o psychologii komunikace.
- Klasické vymezení temperamentových typů
- Faktory ovlivňující osobnost
- Temperament
- Schopnosti
- Rysy osobnosti
- Klasické vymezení temperamentových typů
- Další typologie osobnosti
- Osobnostní test – k jakému typu osobnosti patřím já?
- Zákaznická typologie
- Jak se liší zákazníci a čím jej nejvíce ovlivníte
- Rozdělení klientů podle způsobu nákupu
- Komunikační typy
- Strategie jednání s různorodými typy klientů
- Zákazník odmítavý, stále nemající čas, expresivní, řídící
- Jaký je Váš typický zákazník (kolega)? – skupinové praktické cvičení
- Praktický trénink – simulace situací z praxe, různé tipy osobností
- Shrnutí, závěr
UPOZORNĚNÍ:
Přístupové údaje budou zaslány na email uvedený v přihlášce cca 2 dny před školením.
Prosíme účastníky o zajištění funkčního mikfonu kvůli zpětné vazbě a komunikaci s lektorkou.
Cílová skupina
Veřejný kurzHodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality