Detail kurzu

MB-220 Microsoft Dynamics 365 Marketing

EDU Trainings s.r.o.

Popis kurzu

Tento kurz probere konfiguraci marketingových aplikací potřebnou k řízení růstu podniku. Ponoří se také do správy potenciálních zákazníků, marketingových formulářů a stránek, segmentace a e-mailových marketingových zpráv. Všechny tyto části jsou propojeny prostřednictvím interaktivního návrhu cesty zákazníka, včetně konfigurace událostí a průzkumů.
Získané dovednosti


Konfigurace pokročilých nastavení
Správa marketingového obsahu, šablon a integrací
Vytváření a správa potenciálních zákazníky
Návrh a vytvoření marketingového formuláře a stránky
Vytváření a správa segmentů
Nastavení a spuštění cesty zákazníků
Vytváření a správa událostí
Distribuce a analýza průzkumů Tento kurz probere konfiguraci marketingových aplikací potřebnou k řízení růstu podniku. Ponoří se také do správy potenciálních zákazníků, marketingových formulářů a stránek, segmentace a e-mailových marketingových zpráv. Všechny tyto části jsou propojeny prostřednictvím interaktivního návrhu cesty zákazníka, včetně konfigurace událostí a průzkumů.
Získané dovednosti


Konfigurace pokročilých nastavení
Správa marketingového obsahu, šablon a integrací
Vytváření a správa potenciálních zákazníky
Návrh a vytvoření marketingového formuláře a stránky
Vytváření a správa segmentů
Nastavení a spuštění cesty zákazníků
Vytváření a správa událostí
Distribuce a analýza průzkumů

Obsah kurzu

Modul 1: Konfigurace Dynamics 365 Marketing
V tomto modulu se dozvíte o pokročilých nastaveních, marketingovém obsahu, šablonách a integracích v Dynamics 365 for Marketing.
Lekce

Konfigurace nastavení organizace a správy
Konfigurace nastavení marketingu
Konfigurace nastavení událostí

Po dokončení tohoto modulu budete schopni:

Nakonfigurovat pokročilá nastavení, jako je organizace, řízení podniku a obsah.
Spravovat marketingový obsah a šablony.

Modul 2: Správa segmentů a seznamů
Tento modul se bude zabývat tím, jak vytvářet, spravovat a používat segmenty a předplatitelská centra.
Lekce

Vytváření a správa segmentů
Vytváření a správa předplatitelského centra a seznamů

Po dokončení tohoto modulu budete schopni:

Vytvářet a spravovat segmenty
Vytvářet a spravovat předplatitelská centra

Modul 3: Správa marketingových formulářů a stránek
Tento modul se bude zabývat tvorbou marketingových formulářů a stránek.
Lekce

Správa formulářů
Správa marketingových stránek

Po dokončení tohoto modulu budete schopni:

Vytvořit marketingové formuláře a vložit je na marketingové stránky.
Vytvořit marketingovou stránku.
Prohlédnout si, ověřit a zprovoznit marketingovou stránku.
Vytvářet marketingové formuláře a šablony stránek.

Modul 4: Spravovat potenciální zákazníky, účty a kontakty
Tento modul se bude zabývat tím, jak spravovat zákazníky jako účty nebo kontakty a jak o ně pečovat v průběhu životního cyklu leadů.
Lekce

Vytvářet a spravovat potenciální zákazníky
Správa účtů a kontaktů

Po dokončení tohoto modulu budete schopni:

Sledovat zákazníky jako účty nebo kontakty.
Vytvořit potenciálního zákazníka a přeměnit jej na příležitost.
Spravovat potenciální zákazníky v průběhu životního cyklu potenciálních zákazníků.

Modul 5: Spravovat marketingové e-maily a cesty zákazníků
Tento modul se bude zabývat tím, jak vytvářet e-mailové zprávy a cesty zákazníků v Dynamics 365 Marketing.
Lekce

Vytváření marketingových e-mailů
Vytváření cest zákazníků

Po dokončení tohoto modulu budete schopni:

Vytvářet a navrhovat e-mailové zprávy.
Prohlédnout si, ověřit a spustit živé e-mailové zprávy.
Uložit e-mailovou zprávu jako šablonu.
Vytvořit cestu zákazníka.

Modul 6: Spravovat události
Tento modul přezkoumá proces vytváření cesty zákazníka.
Lekce

Vytvoření události na místě
Vytvoření události webináře
Propagace a správa událostí

Po dokončení tohoto modulu budete schopni:

Vytvořit událost webináře.
Vytvořit událost na místě.
Propagovat událost.
Spravovat web akce.
Konfigurovat nastavení událostí.

Modul 7: Vytváření průzkumů pomocí Dynamics 365 Customer Voice
Tento modul ukáže, jak vytvářet a distribuovat průzkumy zákazníkům.
Lekce

Vytvoření projektu průzkumu
Vytvoření průzkumu pomocí Dynamics 365 Customer Voice
Odeslání hlasových průzkumů zákazníků Dynamics 365

Po dokončení tohoto modulu budete schopni:

Spravovat průzkumy pomocí projektů.
Vytvořit průzkum.
Personalizovat průzkum.
Distribuovat průzkum zákazníkům.

Modul 8: Analýza statistiky v Dynamics 365 Marketing
V tomto modulu se dozvíte o používání funkcí statistik k zobrazení a analýze dat souvisejících s vašimi marketingovými iniciativami.
Lekce

Vyhodnocení marketingové iniciativy pomocí analytiky

Po dokončení tohoto modulu budete schopni:

Použít statistiky k rozhodování o marketingovém úsilí.
Využít skóre
Prohlédnout si statistiky související s cestami zákazníků a e-mailovými zprávami

Cílová skupina

Tento kurz je určen pro IT nebo marketingové profesionály, kteří se chtějí naučit, jak využít Dynamics 365 for Marketing pro podniky.
Certifikát Na dotaz.
Hodnocení




Organizátor