Detail kurzu

Školení Google Ads a Skliku pro začátečníky

Group M, s.r.o. – GroupM Nexus

Popis kurzu

PPC reklama patří k naprostým základům internetového marketingu. Přes placenou reklamu přivedete na web návštěvnost ve všech fázích nákupního cyklu. Velkou výhodou je, že je do posledního čísla měřitelná. Můžete vyhodnocovat její efektivitu a na výsledky nečekáte měsíce. 

„PPC kampaně jsou poměrně širokou a dost rychle se měnící oblastí online marketingu. Pokud se chcete ponořit do základů, vyznat se v reportu od vaší agentury či freelancera, nebo si zkusit spustit kampaň a zorientovat se v rozhraní, ráda vás přivítám na školení!” 
— Petra Čechová

Rozsah školení: 7 hodin včetně pauzy na oběd
Co si přichystat: Vlastní počítač + založený Gmail účet

Obsah kurzu

Co se na školení dozvíte?

  • Nákupní cyklus zákazníka a strategie
  • Nastavení účtu a kampaně
  • Orientace v Google Ads účtu
  • Vyhledávací síť, princip vyhledávání
  • Obsahová síť, možnosti cílení
  • Shopping kampaně, performance max
  • Založení kampaně - workshop
  • Rozhraní Skliku

Cílová skupina

Na školení nesmíte chybět, pokud jste:

  1. PPC začátečník, který chcete proniknout do základních pojmů a zorientovat se v PPCčkové džungli.
  2. Online markeťák, který chcete zjistit, jak PPC fungují, abyste dokázali dobře zadat práci.
  3. Správce, majitel e-shopu, kterému záleží na kvalitní návštěvnosti a na tom, aby byznys vydělával.
  4. Jste z jiného online oboru a chcete zjistit, co PPC práce obnáší a jak si s PPC specialistou můžete vzájemně pomoci.
Certifikát Na závěr školení získáte certifikát. Navíc si tento certifikát můžete přidat i na LinkedIn, aby vaše nové dovednosti byly viditelné i online. Poznámka k ceně

Cena zahrnuje tištěné podklady, občerstvení, oběd a certifikát.

Hodnocení




Organizátor