Detail kurzu
Školení Google Ads a Skliku pro začátečníky
Group M, s.r.o. – GroupM Nexus
Popis kurzu
PPC reklama patří k naprostým základům internetového
marketingu. Přes placenou reklamu přivedete na web návštěvnost ve všech fázích
nákupního cyklu. Velkou výhodou je, že je do posledního čísla měřitelná. Můžete
vyhodnocovat její efektivitu a na výsledky nečekáte měsíce.
Jak na placenou reklamu na Googlu a Seznamu
Dozvíte se, jaké jsou základní principy PPC reklamy a
základní pojmy. Seznámíme vás také s rozhraním Sklik. Dozvíte se, jak PPC
kampaně zapadají do celkové marketingové strategie a proč nestačí spustit jednu
kampaň a čekat na konverze.
Jak zapojit PPC do komunikačního mixu
Naučíte se, že placená reklama souvisí s celým nákupním
cyklem uživatele. Ukážeme vám základní rozdíly mezi vyhledávací a obsahovou
sítí - typy kampaní a kreativy. Naučíme vás porozumět základním metrikám
používaným při vykazování výsledků kampaní.
Proč řešit PPC důsledně a jak je dělat správně a
efektivně
Po školení budete vědět, co je to skóre kvality, jakým
způsobem se počítá výsledná cena za proklik a jak se dostanete na první pozice.
V praktické části si založíme testovací kampaň v rozhraní Google Ads. Díky
našim lektorům se naučíte, jak kampaně správně nastavit, abyste hned na začátku
neudělali zásadní chybu.
Rozsah školení: 7 hodin včetně pauzy na oběd
Co si přichystat: Vlastní počítač + založený Gmail
účet
Obsah kurzu
Co se na školení dozvíte?
- Nákupní cyklus zákazníka a strategie - Naučíte se definovat obchodní cíle a cílovou skupinu. Dozvíte se více o výběru reklamních kanálů a strategii placené reklamy.
- Nastavení účtu a kampaně - Osvojíte si základní pojmy PPC a naučíte se nastavovat účty a kampaně.
- Orientace v Google Ads účtu
- Vyhledávací síť, princip vyhledávání
- Obsahová síť, možnosti cílení
- Shopping kampaně, performance max
- Založení kampaně - workshop
- Rozhraní Skliku
Cílová skupina
Na školení nesmíte chybět, pokud jste:
- PPC začátečník, který chcete proniknout do základních pojmů a zorientovat se v PPCčkové džungli.
- Online markeťák, který chcete zjistit, jak PPC fungují, abyste dokázali dobře zadat práci.
- Správce, majitel e-shopu, kterému záleží na kvalitní návštěvnosti a na tom, aby byznys vydělával.
- Jste z jiného online oboru a chcete zjistit, co PPC práce obnáší a jak si s PPC specialistou můžete vzájemně pomoci.
Cena zahrnuje tištěné podklady, občerstvení, oběd a certifikát. Možnost dotazů na lektora 14 dní po skončení školení.
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality