Detail kurzu

Školení Google Ads a Skliku pro začátečníky

Group M, s.r.o. – GroupM Nexus

Popis kurzu

PPC reklama patří k naprostým základům internetového marketingu. Přes placenou reklamu přivedete na web návštěvnost ve všech fázích nákupního cyklu. Velkou výhodou je, že je do posledního čísla měřitelná. Můžete vyhodnocovat její efektivitu a na výsledky nečekáte měsíce. 

Jak na placenou reklamu na Googlu a Seznamu
Dozvíte se, jaké jsou základní principy PPC reklamy a základní pojmy. Seznámíme vás také s rozhraním Sklik. Dozvíte se, jak PPC kampaně zapadají do celkové marketingové strategie a proč nestačí spustit jednu kampaň a čekat na konverze. 

Jak zapojit PPC do komunikačního mixu
Naučíte se, že placená reklama souvisí s celým nákupním cyklem uživatele. Ukážeme vám základní rozdíly mezi vyhledávací a obsahovou sítí - typy kampaní a kreativy. Naučíme vás porozumět základním metrikám používaným při vykazování výsledků kampaní.

Proč řešit PPC důsledně a jak je dělat správně a efektivně
Po školení budete vědět, co je to skóre kvality, jakým způsobem se počítá výsledná cena za proklik a jak se dostanete na první pozice. V praktické části si založíme testovací kampaň v rozhraní Google Ads. Díky našim lektorům se naučíte, jak kampaně správně nastavit, abyste hned na začátku neudělali zásadní chybu.

Rozsah školení: 7 hodin včetně pauzy na oběd
Co si přichystat: Vlastní počítač + založený Gmail účet

Obsah kurzu

Co se na školení dozvíte?

  • Nákupní cyklus zákazníka a strategie - Naučíte se definovat obchodní cíle a cílovou skupinu. Dozvíte se více o výběru reklamních kanálů a strategii placené reklamy.
  • Nastavení účtu a kampaně - Osvojíte si základní pojmy PPC a naučíte se nastavovat účty a kampaně. 
  • Orientace v Google Ads účtu
  • Vyhledávací síť, princip vyhledávání
  • Obsahová síť, možnosti cílení
  • Shopping kampaně, performance max
  • Založení kampaně - workshop
  • Rozhraní Skliku

Cílová skupina

Na školení nesmíte chybět, pokud jste:

  1. PPC začátečník, který chcete proniknout do základních pojmů a zorientovat se v PPCčkové džungli.
  2. Online markeťák, který chcete zjistit, jak PPC fungují, abyste dokázali dobře zadat práci.
  3. Správce, majitel e-shopu, kterému záleží na kvalitní návštěvnosti a na tom, aby byznys vydělával.
  4. Jste z jiného online oboru a chcete zjistit, co PPC práce obnáší a jak si s PPC specialistou můžete vzájemně pomoci.
Certifikát Na závěr školení získáte certifikát. Navíc si tento certifikát můžete přidat i na LinkedIn, aby vaše nové dovednosti byly viditelné i online. Poznámka k ceně

Cena zahrnuje tištěné podklady, občerstvení, oběd a certifikát. Možnost dotazů na lektora 14 dní po skončení školení.

Hodnocení




Organizátor