Detail kurzu
Školení Google Ads a Skliku pro začátečníky
Group M, s.r.o. – GroupM Nexus
Popis kurzu
PPC reklama patří k naprostým základům internetového
marketingu. Přes placenou reklamu přivedete na web návštěvnost ve všech fázích
nákupního cyklu. Velkou výhodou je, že je do posledního čísla měřitelná. Můžete
vyhodnocovat její efektivitu a na výsledky nečekáte měsíce.
„PPC kampaně jsou poměrně širokou a dost rychle se měnící oblastí online
marketingu. Pokud se chcete ponořit do základů, vyznat se v reportu od vaší
agentury či freelancera, nebo si zkusit spustit kampaň a zorientovat se v
rozhraní, ráda vás přivítám na školení!” — Petra Čechová
Rozsah školení: 7 hodin včetně pauzy na oběd
Co si přichystat: Vlastní počítač + založený Gmail
účet
Obsah kurzu
Co se na školení dozvíte?
- Nákupní cyklus zákazníka a strategie
- Nastavení účtu a kampaně
- Orientace v Google Ads účtu
- Vyhledávací síť, princip vyhledávání
- Obsahová síť, možnosti cílení
- Shopping kampaně, performance max
- Založení kampaně - workshop
- Rozhraní Skliku
Cílová skupina
Na školení nesmíte chybět, pokud jste:
- PPC začátečník, který chcete proniknout do základních pojmů a zorientovat se v PPCčkové džungli.
- Online markeťák, který chcete zjistit, jak PPC fungují, abyste dokázali dobře zadat práci.
- Správce, majitel e-shopu, kterému záleží na kvalitní návštěvnosti a na tom, aby byznys vydělával.
- Jste z jiného online oboru a chcete zjistit, co PPC práce obnáší a jak si s PPC specialistou můžete vzájemně pomoci.
Cena zahrnuje tištěné podklady, občerstvení, oběd a certifikát.
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality