Detail kurzu

Školení PPC reklamy pro začátečníky

Dobrý web (Sherpas, s. r. o.)

Popis kurzu

Na školení se naučíte:

  • Principy a fungování PPC reklamy ve vyhledávání a kontextu
  • Pracovat s nejrozšířenějšími PPC systémy v ČR – Google AdWords, Sklik, Facebook a Etarget
  • Vybrat vhodná klíčová slova
  • Rozdělit klíčová slova do reklamních kampaní a sestav
  • Napsat poutavé texty inzerátů
  • Vyhodnotit úspěšnost PPC kampaně
  • Formy spolupráce s agenturou

Obsah kurzu

Náplň školení PPC reklamy I

  • Představení platebních modelů – seznámíte se s platebními možnostmi, které se na internetu za reklamu nabízí, a vysvětlíme si, proč si zvolit právě platbu za proklik.
  • Kde se reklama zobrazuje – dozvíte se, kde se reklamy z PPC systémů zobrazují a kde všude tedy můžete oslovit potenciální zákazníky.
  • Základní práce s PPC systémy – naučíte se pracovat s hlavními systémy nabízející platbu za proklik (PPC), a to se systémy Google AdWords od Google a Sklik od Seznam.cz. Dále se seznámíte s reklamou na Facebooku a s PPC systémem eTarget.
  • Výběr klíčových slov – naučíte se hledat a vybírat klíčová slova. Seznámíte se také s několika nástroji pro návrh klíčových slov.
  • Strukturování kampaně – osvojíte si strukturu účtu AdWords a Skliku a naučíte se správně rozdělovat klíčová slova do reklamních kampaní a sestav.
  • Základy AdWords Editoru – získáte základní představu o práci s AdWords Editorem, který je důležitým nástrojem pro správu kampaní.
  • Psaní inzerátů – dozvíte se pravidla pro psaní textů a naučíte se psát poutavé texty, které vašeho zákazníka skutečně osloví.
  • Formy spolupráce s agenturou – seznámíte se základními modely spolupráce s agenturou a jejich specifiky.
  • Dotazy a diskuse – máte-li již vlastní kampaně, můžeme se společně podívat na jejich nedostatky a navrhnout řešení.

Cílová skupina

Školení PPC I. doporučujeme zejména pro: začínající PPC správce, majitele e-shopů, správce stránek, marketingové pracovníky.

Certifikát Certifikát o absolvování kurzu Poznámka k ceně

V CENĚ ŠKOLENÍ: tištěné materiály, certifikát, e-mailové konzultace po školení, oběd, občertvení a kupón do PPC systému Google AdWords.

Hodnocení




Organizátor