Detail kurzu

PPC reklama – jako efektivní nástroj na zvýšení zisku

HelpMark

Popis kurzu

Po skončení tohoto dne budete chápat a) princip PPC reklam v kontextu jiných druhů reklamy, b) naučíte se na příkladech, jak naplánovat reklamní kampaň, která má velkou šanci být úspěšná, c) prakticky si vyzkoušíte nastavení kampaní, sestav, reklam i klíčových slov, d) porozumíte tomu, jak vyhodnocovat statistická data z běžících kampaní.

Obsah kurzu

  • Co je PPC, jak to vlastně funguje a jaké jsou výhody a nevýhody oproti jiným systémům
  • Nepleťme si pojmy s dojmy aneb vysvětlení pojmů v PPC
  • Jak si sestavit plán PPC kampaní
  • Jak volit správná klíčová slova
  • Jak vytvořit účinný text a grafiku inzerátu
  • Nastavíme měření úspěšnosti na Google Analytics
  • Spouštění a specifika kampaní na: a) Sklik (Seznam…), b) AdWord (Google…), c) Facebook
  • Jak správně vyhodnocovat data získaná z PPC kampaní
  • Jak provádět korekce nastavení PPC na základě zjištěných nedostatků

Cílová skupina

Od účastníků se neočekávají žádné předchozí znalosti a je vhodný zejména pro:

  • manažery odpovědné za výsledky firmy
  • pracovníky PR oddělení
  • správce webových stránek …
Certifikát Osvědčení
Hodnocení




Organizátor