Detail kurzu
PPC reklama – jako efektivní nástroj na zvýšení zisku
HelpMark
Popis kurzu
Po skončení tohoto dne budete chápat a) princip PPC reklam v kontextu jiných druhů reklamy, b) naučíte se na příkladech, jak naplánovat reklamní kampaň, která má velkou šanci být úspěšná, c) prakticky si vyzkoušíte nastavení kampaní, sestav, reklam i klíčových slov, d) porozumíte tomu, jak vyhodnocovat statistická data z běžících kampaní.
Obsah kurzu
- Co je PPC, jak to vlastně funguje a jaké jsou výhody a nevýhody oproti jiným systémům
- Nepleťme si pojmy s dojmy aneb vysvětlení pojmů v PPC
- Jak si sestavit plán PPC kampaní
- Jak volit správná klíčová slova
- Jak vytvořit účinný text a grafiku inzerátu
- Nastavíme měření úspěšnosti na Google Analytics
- Spouštění a specifika kampaní na: a) Sklik (Seznam…), b) AdWord (Google…), c) Facebook
- Jak správně vyhodnocovat data získaná z PPC kampaní
- Jak provádět korekce nastavení PPC na základě zjištěných nedostatků
Cílová skupina
Od účastníků se neočekávají žádné předchozí znalosti a je vhodný zejména pro:
- manažery odpovědné za výsledky firmy
- pracovníky PR oddělení
- správce webových stránek …
Certifikát
Osvědčení
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality