Detail kurzu

VELETRH JAKO MARKETINGOVÝ NÁSTROJ

VEREMA, spol. s r.o.

Popis kurzu

Cílem školení je připravit Vás k účasti na veletrhu. Od prvotní myšlenky, až k úspěšné realizaci tak, aby její obchodní výtěžnost byla co nejvyšší. Není důležité se jenom zúčastnit, ale je vhodné umět veletrh dobře připravit a vyhodnotit.

Obsah kurzu

  • role veletrhu
  • důvody účasti na veletrzích
  • příprava veletrhu
  • stanovení cílů
  • plánování veletrhu
  • prezentace, propagace veletrhu
  • pozvánky na veletrh, jak a komu
  • komunikace před veletrhem
  • PR podpora
  • doprovodný program
  • vyhodnocení veletrhu
  • komunikace po veletrhu

Cílová skupina

pro jednatele, ředitele, manažery marketingu a všechny, kteří se zaobírají přípravou na veletrh, případně o účasti na veletrhu teprve uvažují

Certifikát osvědčení Poznámka k ceně

pro společnosti, kteří s námi vystavují, zvýhodněná cena

Hodnocení




Organizátor