Detail kurzu

FIREMNÍ KORESPONDENCE

VEREMA, spol. s r.o.

Popis kurzu

Cílem školení je působit profesionalně a to na první pohled, první kontakt a budovat prestiž nejen sobě, ale i společnosti.

Konkurence neznamená jen velká čísla, ale i profesní projev.

Obsah kurzu

Firma se stává firmou „pro sebe“ tehdy, když dospěje ke své identifikaci, když nalézá svou subjektivitu „osobnost“, svou kulturu. Podniková identita je komplexem vlastních názorů, hodnot, norem chování a jednání, způsobu podnikání, jež jsou pro každou firmu jedinečné a vytváření pro ni specifický osobitý podnikatelský kurz. Obsah školení – význam uplatnění zásady etiky – vizitky (jak mají vypadat, co mají obsahovat, jak je předávat a přijímat – zásady etiky při písemné komunikaci – základy firemní prezentace – základní obchodní komunikace – firemní tiskoviny – uznaná pravidla pro psaní obchodních dopisů (+norma) – uznaná pravidla pro psaní e-mailu (+norma).

Cílová skupina

Všichni, kteří přicházejí do kontaktu s jakoukoliv obchodní a firemní korespondencí. S ohledem na to, že elektronickou firemní korespondenci nevyužívají výhradně asistentky.

Certifikát osvědčení
Hodnocení




Organizátor