Detail kurzu

PSYCHOLOGIE PRODEJE

FBE Praha, s.r.o.

Popis kurzu

Cíl:

  • zdokonalit se ve vytváření příjemné atmosféry obchodního jednaní a vybudovaní vztahu se zákazníkem
  • naučit se identifikovat různé typy zákazníků a přizpůsobit jim způsob a obsah obchodního jednání
  • porozumět psychologickým potřebám zákazníka
  • zdokonalit se v efektivní komunikaci se zákazníkem

Obsah kurzu

Psychologické aspekty prodeje – tři linie prodeje, systémová, psychologická, komunikační, signály a indikátory

Identifikace kupních motivací – identifikace preferencí výběru

Typy chování zákazníků – základní charakteristiky chování zákazníků, jak je identifikovat, jak s nimi jednat

Budování vztahu se zákazníkem – spontánní budování vztahů, senzorické typy zákazníků, zrcadlení a jeho využití v obchodním jednání, zrcadlení verbální a neverbální

Komunikace se zákazníkem – vybrané komunikační techniky zaměřené na zohlednění typů zákazníků a kupních motivací

Psychická zátěž v obchodě – stupně zátěže, protizátěžový program (antistresový program)

Cílová skupina

Kurz je určen pro prodejce, obchodní zástupci a vedoucí obchodních oddělení.

Poznámka k ceně

Veřejný kurz bude otevřen při minimálním počtu čtyř účastníků ve skupině. V případě, že nedojde k naplnění minimálního počtu účastníků, je možné se dohodnout na individuálních konzultacích.

Hodnocení




Organizátor