Detail kurzu
Webová analytika I. - Webová analytika pro začátečníky
Top Vision, s.r.o.
Popis kurzu
dokážete stanovit správné cíle výkonnostních i brandových marketingových kampaní seznámíte se s nejpopulárnějšími nástroji pro měření výkonnosti kampaní, zejména Google Analytics, Hotjar, Smartlook, pixely sociálních sítí získáte přehled o možnostech těchto nástrojů na příkladech skutečných kampaní se naučíte, jak kampaň vyhodnotit, jaké metriky sledovat a jak určit závěr na reálné webové stránce uvidíte, jak ji pro uživatele vylepšit na základě dat z analytických nástrojů seznámíte se s rozdíly mezi vyhodnocením B2C, B2B a ecommerce projektu
Cílová skupina
marketingovým manažerům majitelům menších a středních firem copywriterům nebo social media manažerům vývojářům webových stránek
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality