Detail kurzu

Microsoft Office 2010 - rozdíly a nové funkce oproti 2003

DIGI Akademie, s.r.o.

Popis kurzu

Novinky Office 2010 se zaměřením na Outlook, Excel, Word a PowerPoint. Nové prostředí Office Fluent a jeho ovládání. Rrychlejší možnosti komunikace a plánování v aplikaci Outlook. Účinnější nástroje grafické prezentace a analýzy dat v aplikaci Excel. Efektivní tvorba prezentací s využitím multimédií a animací.

Obsah kurzu

Přehled produktů sady Microsoft Office 2010

Grafické prostředí nového Office 2010 a jeho ovládání

Nové funkce společné pro celou sadu

Nové formáty ukládání dat, verze

Praktické ukázky nových funkcí v jednotlivých produktech, zejména:

  • Word – lepší navigace a kontrola členění textu, bleskové vyhledání, snadné a efektní formátování textu
  • Excel – lepší výpočetní i grafická analýza dat, minigrafy, zdokonalená filtrace kontingenční tabulky a grafu vložením průřezu
  • PowerPoint – nové animační efekty, zdokonalená práce s grafikou a multimédii, střih videa a zvuku
  • Outlook – konverzační zobrazení, funkce rychlé kroky, konektor aplikace Outlook pro sociální sítě
  • Access – nové datové typy, výpočtová pole tabulek, datová makra, Tvůrce výrazů – využití technologie IntelliSense
  • InfoPath – rozsáhlejší variabilita formulářů, konektivita
  • OneNote – široká škála poznámkových objektů, možnosti sdílení, ukotvení na ploše
  • Visio – nové profesionální nástroje pro tvorbu diagramů, dynamické vizuální prvky, datová spojení, Business Intelligence
  • Project – lepší vizuální kontrola nad projektovým plánem, metoda ručního plánování, zobrazení časové osy
  • Office Web App – úprava dokumentů ve webovém prohlížeči
  • SkyDrive – nové možnosti sdílení dokumentů

Cílová skupina

.

Poznámka k ceně

studijní materiály jsou v ceně kurzu

Hodnocení




Organizátor