Detail kurzu

Tipy a triky v Microsoft Office 2010 – rozdíly oproti 2007

DIGI Akademie, s.r.o.

Popis kurzu

Představení nových funkcí jednotlivých aplikací sady Microsoft Office 2010 ve srovnání s verzí 2007.

Obsah kurzu

Přehled produktů sady Microsoft Office 2010

Grafické prostředí nového Office 2010, Backstage™, minimalizace pásu karet

Nové funkce společné pro celou sadu

Nové formáty ukládání dat, verze

Praktické ukázky nových funkcí v jednotlivých produktech, zejména:

  • Word – nové vizuální efekty textu, vylepšená kontrola gramatiky
  • Excel – lepší výpočetní i grafická analýza dat, minigrafy, zdokonalená filtrace kontingenční tabulky a grafu pomocí funkce průřez
  • PowerPoint – flexibilita předloh, lepší nástroje pro práci s grafikou, střih videa
  • Outlook – konverzační zobrazení, funkce rychlé kroky, konektor aplikace Outlook pro sociální sítě
  • Access – nové datové typy, výpočtová pole tabulek, datová makra, Tvůrce výrazů – využití technologie IntelliSense
  • InfoPath – rozsáhlejší variabilita formulářů, konektivita
  • OneNote – široká škála poznámkových objektů, možnosti sdílení, ukotvení na ploše
  • Visio – nové profesionální nástroje pro tvorbu diagramů, dynamické vizuální prvky, datová spojení, Business Intelligence
  • Project – lepší vizuální kontrola nad projektovým plánem, režim ručního plánování, zobrazení časové osy
  • Office Web App – úprava dokumentů ve webovém prohlížeči
  • SkyDrive – nové možnosti sdílení dokumentů

Cílová skupina

.

Poznámka k ceně

studijní materiály jsou v ceně kurzu

Hodnocení




Organizátor