Detail kurzu
TECHNIKY VYJEDNÁVÁNÍ
SMARTER Training & Consulting, s.r.o.
Popis kurzu
CÍL KURZU Stalo se Vám někdy, že jste nadějně se vyvíjející jednání nakonec nedovedl(a) do požadovaného stavu? Dokáže Vás postup protistrany při vyjednávání jednoduše zaskočit? Máte někdy pocit, že jste manipulováni někam, kam nechcete, ale zároveň se neumíte ohradit? Trénink „Techniky vyjednávání“ Vám poskytne účinný návod, jak v těchto situacích postupovat. Naučí Vás, jak zbytečně neztrácet rozběhlé obchodní případy a prodávat více s menším úsilím.
Obsah kurzu
OBSAH
TECHNIKY VYJEDNÁVNÍ
V rámci tréninku si osvojíte tyto dovednosti:
- Jak nedávat slevu příliš brzy.
- Jak nedávat příliš velkou slevu.
- Neztratit klienta kvůli malichernostem.
- Jak odhalit druhou stranu, když se pokouší manipulovat.
- Jak vyjednat podmínky výhodné pro obě strany.
- Jak se vyhnout emotivním reakcím a projevům v průběhu vyjednávání.
- Jak neodhánět klienty ke konkurenci.
V rámci tréninku máte ojedinělou možnost:
- Získané znalosti ihned vyzkoušet v praxi a zažít změnu.
- Díky individualizované zpětné vazbě si ověřit, jak působíte na klienty.
METODY Kurz je zahájen e-learningovým pre-testem, který odhaluje typologii Vaší osobnosti, která je následně využita při vlastním tréninku. V průběhu tréninků je kladen důraz na možnost aplikovat nově nabyté dovednosti, a to formou cvičení, rolových her, nebo případových studií. Vzhledem k tomu je poměr předávaných znalostí a praktického nácviku dovedností 30:70 ve prospěch procvičování dovedností. Pro vytvoření efektivní zpětné vazby jsou cvičení natáčena na video, analyzována a hodnocena účastníky a lektorem. Po každé části tréninku jsou společně hledány konkrétní cesty individuálního zlepšení.
Cílová skupina
KOMU JE KURZ URČEN Pro všechny, kteří chtějí být při obchodních jednáních úspěšní. Ideální je pro:
- obchodníky, specialisty obchodu, obchodní manažery, account managery, Key Acount Managery, pracovníky obchodních oddělení,
- a pro všechny ostatní, pro které je důležitou součástí práce jednání se zákazníky
a obchodními partnery