Detail kurzu

Školení Online copywritingu

Group M, s.r.o. – GroupM Nexus

Popis kurzu

Naučte se psát tak, aby vás milovali čtenáři i vyhledávače. Zjistěte, jak psát texty, které návštěvníky na váš web nejen přivedou, ale následně je i přesvědčí.

Základní principy psaní pro web
Ukážeme si, jak vytvořit obsah, který zaujme vaši cílovou skupinu, bude snadno „stravitelný“ a jednoduše pochopitelný. Povíme si, co je to princip Double S, proč vsadit na obrácenou pyramidu a jak čtenářům usnadnit čtení.

Jak napsat text, který nadchne
Společně projdeme všechny fáze psaní i jednotlivé části textu a povíme si, co v onlinu (ne)funguje. Naučíte se, jak vystavět atraktivní titulek, co (ne)napsat do perexu a na co si dát pozor při formátování. 

Důležité základy pro SEO
Zjistíte, co jsou to klíčová slova, jak a kde je hledat, jak s nimi (ne)pracovat a čím uděláte radost nejen vyhledávačům, ale především potenciálním zákazníkům.

Rozsah školení: 6 hodin včetně pauzy na oběd.

Obsah kurzu

Co se na školení dozvíte?

  • Úvod do online copywritingu - Co všechno potřebujete vědět, abyste vytvořili skvělý, kvalitní obsah.  Dozvíte se, proč řešit nejen samotné téma, ale i jeho zpracování a technologické náležitosti. 
  • Strategický přístup k obsahu - Když obsah, tak strategicky. Probereme cílovou skupinu, brandovou tonalitu a jejich význam pro psaní textů
    (i jejich přizpůsobení vašim zákazníkům). 
  • Základní principy textace a vizuální kotvy - Víme, jak lidé čtou na internetu a naučíme vás to. Povíme si, čemu se vyvarovat, co do textů (ne)patří a jak vystavit obsah, tak aby se do něj lidé chtěli začíst a odnesli si z něj ty správné informace. 
  • Jak na SEO - Zjistíte, jak vypadá kvalitní obsah z hlediska technických parametrů a podle jakých měřítek ho hodnotí vyhledávače. Nebo co všechno se dá vyčíst z klíčových slov. 
  • Pravopisná cvičení a principy pro čtenáře - Vyvarujete se běžných pravopisných faulů. Probereme texty po stránce jazykové a shrneme si, co v textech zajímá čtenáře. 
  • Jak vystavět finální text - Projdeme si jednotlivé kroky tvorby obsahu. Jak na publikační plán, titulek, který zaujme, perex, který lapí pozornost, a jak konečně sestavit výsledný text.



Cílová skupina

Na školení nesmíte chybět, pokud jste: 

  1. Začínající copywriter a chcete získat pevné základy
  2. Manažer nebo majitel firmy, kterého zajímá, jak (ne)kvalitní jsou texty, které dostává
  3. Osvícený markeťák, který ví, že na kvalitním obsahu záleží
  4. Správce obsahu, který dostal na starost firemní stránky i sociální sítě
Certifikát Na závěr školení získáte certifikát. Navíc si tento certifikát můžete přidat i na LinkedIn, aby vaše nové dovednosti byly viditelné i online. Poznámka k ceně

Cena zahrnuje tištěné podklady, občerstvení, oběd a certifikát. Možnost dotazů na lektora 14 dní po skončení školení.

Hodnocení




Organizátor