Detail kurzu

Školení Online copywritingu

Group M, s.r.o. – GroupM Nexus

Popis kurzu

Naučte se psát tak, aby vás milovali čtenáři i vyhledávače.
Zjistěte, jak psát texty, které návštěvníky na váš web nejen přivedou, ale následně je i přesvědčí.

„Dobře a poctivě napsaný text dokáže proměnit čtenáře v zákazníka a vás jako značku v jeho očích povýší na lovebrand. Správně napsaný text zkrátka přesvědčí a prodá.“ — Iveta Hajlichová 

Rozsah školení: 6 hodin včetně pauzy na oběd.

Obsah kurzu

Co se na školení dozvíte?

  • Princip Double S, proč vsadit na obrácenou pyramidu a jak čtenářům usnadnit čtení 
  • Atraktivní titulek, co (ne)napsat do perexu a na co si dát pozor při formátování 
  • Jaké informace a v jaké podobě patří na hlavní stránku webu, do sekce „O nás“ i to, jak na reference 
  • Co jsou to klíčová slova, jak a kde je hledat, jak s nimi (ne)pracovat 
  • Čím uděláte radost vyhledávačům a především potenciálním zákazníkům 
  • Framework STDC a jeho využití pro obsahovou strategii 


Cílová skupina

Na školení nesmíte chybět, pokud jste: 

  1. Začínající copywriter a chcete získat pevné základy
  2. Manažer nebo majitel firmy, kterého zajímá, jak (ne)kvalitní jsou texty, které dostává
  3. Osvícený markeťák, který ví, že na kvalitním obsahu záleží
  4. Správce obsahu, který dostal na starost firemní stránky i sociální sítě
Certifikát Na závěr školení získáte certifikát. Navíc si tento certifikát můžete přidat i na LinkedIn, aby vaše nové dovednosti byly viditelné i online. Poznámka k ceně

Cena zahrnuje tištěné podklady, občerstvení, oběd a certifikát.

Hodnocení




Organizátor