Detail kurzu
Školení Online copywritingu
Group M, s.r.o. – GroupM Nexus
Popis kurzu
Naučte se psát tak, aby vás milovali čtenáři i vyhledávače.
Zjistěte, jak psát texty, které návštěvníky na váš web nejen přivedou, ale
následně je i přesvědčí.
„Dobře a poctivě napsaný text dokáže proměnit čtenáře v zákazníka a vás jako značku v jeho očích povýší na lovebrand. Správně napsaný text zkrátka přesvědčí a prodá.“ — Iveta Hajlichová
Rozsah školení: 6 hodin včetně pauzy na oběd.
Obsah kurzu
Co se na školení dozvíte?- Princip Double S, proč vsadit na obrácenou pyramidu a jak čtenářům usnadnit čtení
- Atraktivní titulek, co (ne)napsat do perexu a na co si dát pozor při formátování
- Jaké informace a v jaké podobě patří na hlavní stránku webu, do sekce „O nás“ i to, jak na reference
- Co jsou to klíčová slova, jak a kde je hledat, jak s nimi (ne)pracovat
- Čím uděláte radost vyhledávačům a především potenciálním zákazníkům
- Framework STDC a jeho využití pro obsahovou strategii
Cílová skupina
Na školení nesmíte chybět, pokud jste:
- Začínající copywriter a chcete získat pevné základy
- Manažer nebo majitel firmy, kterého zajímá, jak (ne)kvalitní jsou texty, které dostává
- Osvícený markeťák, který ví, že na kvalitním obsahu záleží
- Správce obsahu, který dostal na starost firemní stránky i sociální sítě
Certifikát
Na závěr školení získáte certifikát. Navíc si tento certifikát můžete přidat i na LinkedIn, aby vaše nové dovednosti byly viditelné i online.
Poznámka k ceně
Cena zahrnuje tištěné podklady, občerstvení, oběd a certifikát.