Detail kurzu
Školení Online copywritingu
Group M, s.r.o. – GroupM Nexus
Popis kurzu
Naučte se psát tak, aby vás milovali čtenáři i vyhledávače. Zjistěte, jak psát texty, které návštěvníky na váš web nejen přivedou, ale následně je i přesvědčí.
Základní principy psaní pro web
Ukážeme si, jak vytvořit obsah, který zaujme vaši cílovou
skupinu, bude snadno „stravitelný“ a jednoduše pochopitelný. Povíme si, co je
to princip Double S, proč vsadit na obrácenou pyramidu a jak čtenářům usnadnit
čtení.
Jak napsat text, který nadchne
Společně projdeme všechny fáze psaní i jednotlivé části
textu a povíme si, co v onlinu (ne)funguje. Naučíte se, jak vystavět atraktivní
titulek, co (ne)napsat do perexu a na co si dát pozor při formátování.
Důležité základy pro SEO
Zjistíte, co jsou to klíčová slova, jak a kde je hledat, jak
s nimi (ne)pracovat a čím uděláte radost nejen vyhledávačům, ale především
potenciálním zákazníkům.
Rozsah školení: 6 hodin včetně pauzy na oběd.
Obsah kurzu
Co se na školení dozvíte?- Úvod do online copywritingu - Co všechno potřebujete vědět, abyste vytvořili skvělý, kvalitní obsah. Dozvíte se, proč řešit nejen samotné téma, ale i jeho zpracování a technologické náležitosti.
- Strategický přístup k obsahu - Když obsah, tak strategicky. Probereme cílovou skupinu,
brandovou tonalitu a jejich význam pro psaní textů
(i jejich přizpůsobení vašim zákazníkům). - Základní principy textace a vizuální kotvy - Víme, jak lidé čtou na internetu a naučíme vás to. Povíme si, čemu se vyvarovat, co do textů (ne)patří a jak vystavit obsah, tak aby se do něj lidé chtěli začíst a odnesli si z něj ty správné informace.
- Jak na SEO - Zjistíte, jak vypadá kvalitní obsah z hlediska technických parametrů a podle jakých měřítek ho hodnotí vyhledávače. Nebo co všechno se dá vyčíst z klíčových slov.
- Pravopisná cvičení a principy pro čtenáře - Vyvarujete se běžných pravopisných faulů. Probereme texty po stránce jazykové a shrneme si, co v textech zajímá čtenáře.
- Jak vystavět finální text - Projdeme si jednotlivé kroky tvorby obsahu. Jak na publikační plán, titulek, který zaujme, perex, který lapí pozornost, a jak konečně sestavit výsledný text.
Cílová skupina
Na školení nesmíte chybět, pokud jste:
- Začínající copywriter a chcete získat pevné základy
- Manažer nebo majitel firmy, kterého zajímá, jak (ne)kvalitní jsou texty, které dostává
- Osvícený markeťák, který ví, že na kvalitním obsahu záleží
- Správce obsahu, který dostal na starost firemní stránky i sociální sítě
Cena zahrnuje tištěné podklady, občerstvení, oběd a certifikát. Možnost dotazů na lektora 14 dní po skončení školení.