Detail kurzu

Školení web copywritingu (psaní pro web)

Dobrý web (Sherpas, s. r. o.)

Popis kurzu

Co se na školení naučíte

Seminář klade velký důraz na praxi: řadu nabytých znalostí si budete moci vyzkoušet přímo na místě. Účastníci si pod vedením lektora na konkrétních příkladech vyzkouší:

  • tvorbu atraktivního a úderného titulku,
  • přípravu správné struktury textu na webové stránce,
  • úpravu textu na míru konkrétnímu typu čtenáře,
  • optimalizaci textu s ohledem na internetové vyhledávače,
  • opravu a otestování textů,
  • napsání úderného inzerátu pro PPC.

Obsah kurzu

Účastníci se na školení web copywritingu mimo jiné dozvědí:

  • Jak lidé na internetu čtou – a jak se čtení webových textů liší od čtení běžných „papírových“ materiálů.
  • Jaká jsou základní pravidla psaní pro web – specifika internetového textu a vypořádání se s nimi.
  • Jak se správně vypořádat s titulky a dalšími kritickými částmi textu – na kterých prvcích webového textu lze nejvíce získat, ale i nejvíce ztratit.
  • Jaké jsou rozdíly mezi kvalitním a nekvalitním textem – ukázky na příkladech z praxe nebo na webech účastníků.
  • Jak má vypadat správná příprava před psaním – proč a jak definovat cíle webového textu a co všechno je potřeba vědět o potenciálních čtenářích.
  • Jaké jazykové postupy lze využít – rétorické figury a využití emocí ve svůj prospěch.
  • Jak vymyslet název projektu – problematika internetových domén v souvislosti s ochrannými známkami.
  • Jak na propagaci mimo vlastní web – využití tiskových zpráv, blogů, diskusí nebo Facebooku.
  • Jak efektivně zorganizovat svou práci – tipy a triky z praxe.

Cílová skupina

Školení doporučujeme zejména pro: tvůrce a správce webového obsahu, pracovníky v marketingu a obchodu, podnikatele a provozovatele webů a e-shopů a webdesignery.

Certifikát Certifikát o absolvování kurzu Poznámka k ceně

V CENĚ ŠKOLENÍ: tištěné i elektronické materiály, certifikát, e-mailové konzultace po školení, oběd, občertvení.

Hodnocení




Organizátor