Detail kurzu
Školení online marketingu
Dobrý web (Sherpas, s. r. o.)
Popis kurzu
Na školení se naučíte:
- Vnímat svůj byznys z pohledu uživatelů
- Jak udělat z uživatele zákazníka
- Na co si dát pozor při hledání zaměstnanců či agentury
- Získáte komplexní vhled do světa internetového marketingu s důrazem na rentabilitu
Obsah kurzu
- Nastavení výchozí pozice firmy – co vše je potřeba si uvědomit, než se vrhnete do marketingu na internetu
- K čemu je dobré využívat webovou analytiku a jaké jsou typy jejích nástrojů
- Náhled do mysli uživatele – jak správně pracovat s cílovou skupinou, jak podpořit její nákupní rozhodování
- Vyhodnocování změn v uživatelském rozhraní webu
- Specifika jednotlivých zdrojů návštěvnosti a jejich vyhodnocení – PPC, SEO, SMM, Display
- Jak fungují vyhledávače – základní vhled do fungování vyhledávačů
- Jak fungují PPC kampaně – jak přistoupit k tvorbě a optimalizaci kampaní
- Jak fungují srovnávače zboží
- Marketing v sociálních médiích – představení jednotlivých kanálů a jejich specifika
- Na co si dát pozor při výběrů zaměstnanců či agentury
Cílová skupina
Školení doporučujeme zejména pro: marketingové specialisty a pracovníky, majitele webových stránek a e-shopů a všechny, kteří řeší internetový marketing.
Certifikát
Certifikát o absolvování kurzu
Poznámka k ceně
V CENĚ ŠKOLENÍ: tištěné i elektronické materiály, certifikát, e-mailové konzultace po školení, oběd, občerstvení.
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality