Detail kurzu

Školení online marketingu

Dobrý web (Sherpas, s. r. o.)

Popis kurzu

Na školení se naučíte:

  • Vnímat svůj byznys z pohledu uživatelů
  • Jak udělat z uživatele zákazníka
  • Na co si dát pozor při hledání zaměstnanců či agentury
  • Získáte komplexní vhled do světa internetového marketingu s důrazem na rentabilitu

Obsah kurzu

  • Nastavení výchozí pozice firmy – co vše je potřeba si uvědomit, než se vrhnete do marketingu na internetu
  • K čemu je dobré využívat webovou analytiku a jaké jsou typy jejích nástrojů
  • Náhled do mysli uživatele – jak správně pracovat s cílovou skupinou, jak podpořit její nákupní rozhodování
  • Vyhodnocování změn v uživatelském rozhraní webu
  • Specifika jednotlivých zdrojů návštěvnosti a jejich vyhodnocení – PPC, SEO, SMM, Display
  • Jak fungují vyhledávače – základní vhled do fungování vyhledávačů
  • Jak fungují PPC kampaně – jak přistoupit k tvorbě a optimalizaci kampaní
  • Jak fungují srovnávače zboží
  • Marketing v sociálních médiích – představení jednotlivých kanálů a jejich specifika
  • Na co si dát pozor při výběrů zaměstnanců či agentury

Cílová skupina

Školení doporučujeme zejména pro: marketingové specialisty a pracovníky, majitele webových stránek a e-shopů a všechny, kteří řeší internetový marketing.

Certifikát Certifikát o absolvování kurzu Poznámka k ceně

V CENĚ ŠKOLENÍ: tištěné i elektronické materiály, certifikát, e-mailové konzultace po školení, oběd, občerstvení.

Hodnocení




Organizátor