Detail kurzu

Školení Google Analytics 4

Group M, s.r.o. – GroupM Nexus

Popis kurzu

Na školení vám pomůžeme zorientovat se v uživatelském prostředí GA4, zjistíte, jak data číst, a sami si vyzkoušíte i vytváření reportů a analýzy na míru.

„Když už měříte data o tom, co se děje na vašem webu, hodí se je také umět číst. Google Analytics 4 nabízí mnoho možností, jak na data pohlížet. Ráda vás provedu uživatelským rozhraním GA4, abyste dokázali z naměřených dat vyčíst informace, které jsou pro vás důležité.“  — Anna Volčíková

Rozsah školení: 7 hodin včetně pauzy na oběd
Co si přichystat: Vlastní počítač. Znalosti ke školení nejsou potřeba žádné nebo případně lehká orientace v Google Analytics Universal.

Obsah kurzu

Co se na školení dozvíte? 

  • Charakteristika GA4
  • Zdroje návštěv a atribuční modely
  • Reporty
  • Průzkumy (vlastní analýzy)
  • Konverzní trasy, atribuční modely
  • Konfigurace a další nastavení v ga4
  • Praktická část + diskuze

Cílová skupina

Na školení nesmíte chybět, pokud jste:

  1. Marketingový specialista, projektový manažer, který při práci vyhodnocuje návštěvnost, efektivitu a návratnost investice.
  2. Začátečník nebo středně pokročilý uživatel, který si není jistý, jak Google Analytics 4 používat a vyvozovat z nich praktické důsledky.
  3. Majitel webu, který se chce orientovat v datech a přicházet s inovativními návrhy.
  4. UX designer, který se chce orientovat v datech a přicházet s inovativními návrhy.
Certifikát Na závěr školení získáte certifikát. Navíc si tento certifikát můžete přidat i na LinkedIn, aby vaše nové dovednosti byly viditelné i online. Poznámka k ceně

Cena zahrnuje tištěné podklady, občerstvení, oběd a certifikát.

Hodnocení




Organizátor