Detail kurzu
Školení Google Analytics 4
Group M, s.r.o. – GroupM Nexus
Popis kurzu
Na školení vám pomůžeme zorientovat se v uživatelském
prostředí GA4, zjistíte, jak data číst, a sami si vyzkoušíte i vytváření
reportů a analýzy na míru.
„Když už měříte data o tom, co se děje na vašem webu, hodí se je také umět číst. Google Analytics 4 nabízí mnoho možností, jak na data pohlížet. Ráda vás provedu uživatelským rozhraním GA4, abyste dokázali z naměřených dat vyčíst informace, které jsou pro vás důležité.“ — Anna Volčíková
Rozsah školení: 7 hodin včetně pauzy na oběd
Co si přichystat: Vlastní počítač. Znalosti ke
školení nejsou potřeba žádné nebo případně lehká orientace v Google Analytics
Universal.
Obsah kurzu
Co se na školení dozvíte?
- Charakteristika GA4
- Zdroje návštěv a atribuční modely
- Reporty
- Průzkumy (vlastní analýzy)
- Konverzní trasy, atribuční modely
- Konfigurace a další nastavení v ga4
- Praktická část + diskuze
Cílová skupina
Na školení nesmíte chybět, pokud jste:
- Marketingový specialista, projektový manažer, který při práci vyhodnocuje návštěvnost, efektivitu a návratnost investice.
- Začátečník nebo středně pokročilý uživatel, který si není jistý, jak Google Analytics 4 používat a vyvozovat z nich praktické důsledky.
- Majitel webu, který se chce orientovat v datech a přicházet s inovativními návrhy.
- UX designer, který se chce orientovat v datech a přicházet s inovativními návrhy.
Cena zahrnuje tištěné podklady, občerstvení, oběd a certifikát.