Detail kurzu

Marketing CIMA A - Olomouc

Olomouc Training Centre s.r.o.

Popis kurzu

Získat nezbytné znalosti v oblasti marketingu jako klíčové oblasti tržní ekonomiky, osvojit si dovednosti v aplikaci získaných vědomostí na problematiku svojí firmy, orientovat se v oblasti fungování trhu, obchodu, analýz, strategií atd., být schopen koordinovat a řídit marketingové činnosti.

Obsah kurzu

Marketing a jeho filozofie, systém a základní terminologie, Analýza vnějšího prostředí, Analýza vnitřního prostředí, Marketingová strategie a plánování, Výrobková politika, Cenová politika, Distribuční politika, Komunikační politika, Oblasti marketingové aplikace,

Cílová skupina

Majitelé firem, manažeři, marketingoví manažeři a asistenti pro marketing, pracovníci, kteří se zabývají obchodem a marketingem, zájemci o marketing.

Certifikát Osvědčení, mezinárodně platný Certifikát CIMA Poznámka k ceně

V případě časného přihlášení nebo přihlášení vícero účastníků z jedné společnosti je poskytována sleva

Hodnocení




Organizátor