Detail kurzu
Marketing CIMA A - Olomouc
Olomouc Training Centre s.r.o.
Popis kurzu
Získat nezbytné znalosti v oblasti marketingu jako klíčové oblasti tržní ekonomiky, osvojit si dovednosti v aplikaci získaných vědomostí na problematiku svojí firmy, orientovat se v oblasti fungování trhu, obchodu, analýz, strategií atd., být schopen koordinovat a řídit marketingové činnosti.
Obsah kurzu
Marketing a jeho filozofie, systém a základní terminologie, Analýza vnějšího prostředí, Analýza vnitřního prostředí, Marketingová strategie a plánování, Výrobková politika, Cenová politika, Distribuční politika, Komunikační politika, Oblasti marketingové aplikace,
Cílová skupina
Majitelé firem, manažeři, marketingoví manažeři a asistenti pro marketing, pracovníci, kteří se zabývají obchodem a marketingem, zájemci o marketing.
V případě časného přihlášení nebo přihlášení vícero účastníků z jedné společnosti je poskytována sleva
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality