Detail kurzu

Marketing pro obchodníky

TIMING Praha

Popis kurzu

  • využít marketingově orientované myšlení v praxi obchodníka
  • uplatnit praktické znalosti marketingu pro dosažení konkurenční výhody na trhu
  • rozšířit přehled o tradičních i moderních formách oslovení a získání zákazníků
  • využít praktická cvičení k aplikaci poznatků do praxe
  • vyzkoušet si řešení vlastní případové studie (možnost individuálních konzultací).

Obsah kurzu

  • Marketingový kontext a možnosti současného marketingu
  • Co by měl o marketingu vědět každý obchodník a prodejní konzultant (KAM)
  • Vztah marketingu a prodeje
  • Znalost trhu a zákazníka jako základ úspěchu
  • Marketingové nástroje – co a jak funguje?
  • Případové studie a cvičení
  • Praktická aplikační cvičení – individuální projekty

Lektor: Ing. Lenka Nováková, MBA Místo: Není-li dohodnuto jinak, koná se kurz na adrese: Palác YMCA, Na Poříčí 12, 115 30 Praha 1 (blízko Náměstí Republiky)

Standardní cena: 3 600 Kč Cena je konečná, nejsme plátci DPH.

Cílová skupina

  • KAM, prodejní specialisté, konzultanti
  • obchodní zástupci, podnikatelé
  • obchodní a marketingoví manažeři malých a středních firem
  • specialisté marketingu v obchodních firmách
Poznámka k ceně

slevy viz http://www.timing.cz/slevy.php

Hodnocení




Organizátor