Detail kurzu
Marketing CIMA-A / funkce Marketingový manažer
INSTITUT INPRO, a.s.
Popis kurzu
Marketingový kurz, organizovaný na základě licence holandského systému marketingového vzdělávání NIMA, je upravený do specifických podmínek tržního prostředí ČR a poskytne účastníkům komplexní znalosti a praktické dovednosti pro profesionální zvládnutí úkolů z oblasti marketingu, obchodu a řady dalších oblastí, posílí marketingové myšlení účastníků a přispěje k prosazování marketingových přístupů při řešení všech rozhodujících činností společností.
Více o celém systému marketingového vzdělávání CIMA naleznete na http://www.cima.cz
Obsah kurzu
Osnova kurzu
- Marketing a společnost – koncepce marketingu, analýza struktury průmyslu, analýza makro prostředí, analýza trhu, chování při průmyslových nákupech, analýza zákazníka, analýza konkurence, analýza distribuce, vnitřní analýza, finanční analýza
- Strategie a nástroje marketingu – marketingová strategie, strategické možnosti, kalkulace nákladů a výrobní ceny, segmentace trhu a umisťování produktu, politika produktu vývoj produktu, cenová politika, distribuční politika, prodejní politika
- Marketingové techniky – plánování a plán, oblasti aplikace, techniky rozhodování, organizace marketingu, politika marketingové komunikace, reklamní politika, metody a techniky výzkumu trhu, aplikační oblasti výzkumu trhu, statistika a analýza dat, intenzivní opakování a příprava ke zkoušce
Rozsah kurzu 6 × 2 dny
Cílová skupina
Kurz je určený vedoucím pracovníkům všech stupňů řízení společností, pracovníkům marketingových útvarů a všem dalším pracovníkům, kteří svojí činností výrazně přispívají k prosazování podnikatelských záměrů a plánů a ovlivňují jejich plnění.
Informace o slevách: http://www.i2000.cz/slevovy-system-cima
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality