Detail kurzu

Kouzlo kreativity - tvorba reklamy

Good Ideas

Popis kurzu

Kreativita, tvořivost a komunikace Kompletní návod na tvorbu originálních reklamních kampaní, které opravdu fungují!

Idea making a kreativní koncepty Vztahy a propojení mezi marketingem a komunikací Jak řídit procesy kreativity, kompetence a project management – tvůrčí myšlení, tvůrčí řízení, tvůrčí psaní

Obsah kurzu

„Tvorba je radost!“ Návaznost mezi marketingovým cílem, komunikačním dlouhodobým cílem, charakterem značky a konkrétním benefitem dané kampaně Jak dosáhnout jednoznačnost sdělení

Naučte se vymýšlet hladce reklamní kampaně – objevte důležitost nápadu, myšlenky, konceptu Proč prezentovat nejprve nápady a teprve potom jít do detailů/exekuce Jak vést brain storming a idea making, tvůrčí proces Jak se naučit tvořivě myslet – postupy a metody, které skutečně fungují Zdroje inspirace a kde je nacházet Kde sbírat nápady a jak zůstat kreativní 36 zaručených nejčastějších kreativních metod

Nejčastější úskalí při kreativní práci – kritické momenty při vymýšlení a následné realizaci kampaní Plnohodnotný copywriter a kreativec, snadno a rychle! Spolupráce mezi reklamním textařem a grafikem, neboli jak pěstovat pozitivní vztahy mezi Copywriterem i Art directorem Jak postupovat dále v kariéře – kompetence Creative directora, role Kreativního ředitele

Silný příběh – to je téma každé reklamy

Rozdíl mezi kopírováním nápadů a inspirací Proč dodržovat zásadu: „V jednoduchosti je krása“ Vliv a moc symbolů Barvy a jejich energie Kde hledat visuály, kdy fotografovat a kdy vybírat v image bankách Jak stříhat a produkovat tv spoty z natočených záběrů od image bank Stanovte si rizika komunikace – čemu se vyhnout Jak psát reklamní texty, které garantují zvýšení prodeje Pravidla pro direct marketing Jak sklidit úspěch v kreativním oddělení a jak u klienta

Ochrana autorských práv a možnosti při porušení Pozor na vykrádání nápadů, smlouva na konkrétní mediální užití a danou dobu

Metody a techniky: Aktivní trénink Výklad obohacený příklady z praxe Klademe důraz na osobní zážitek – praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu Vzájemná diskuse účastníků

Cílová skupina

Reklamní a komunikační agentury, grafická studia, kreativní shopy, kreativní oddělení Marketingová a obchodní oddělení, marketéři všech druhů a pozic Manažeři, vedoucí týmů i jednotliví odborníci a specialisté — celý tým Kdokoliv, kdo chce profesně, odborně růst ve své kariéře Soukromé odborné školy a studenti, kteří mají zájem o obor reklamy a hledají skutečně praktické zkušenosti

Poznámka k ceně

Slevy dle počtu osob a celkového objemu závazně objednaných kurzů

Hodnocení




Organizátor