Detail kurzu

Marketing a harmonie — tvorba a spolutvorba značky

Good Ideas

Popis kurzu

Role a kompetence ve vztahu klient — reklamní agentura Osvojíte si roli zadavatele reklamy! Sledování a analýza procesů při tvorbě reklamy Dosáhnete úspory firemních nákladů bez seškrtání rozpočtu! Vytváření harmonie ve vztahu značka – zákazníci/cílová skupina

Zadáno pro klienty a pro všechny, kdo spolupracují s reklamními a komunikačními agenturami – a pro ty, kdo sami vytváří a kontrolují reklamní kampaně Jak zabránit neefektivním stereotypům v oblasti tvorby reklamní kampaně a plánování medií Hledáme rovnováhu energie v oblastech: nápad a realizace kampaně, značka/brand a cílová skupina, reklamní agentura a klient, obchodní cíl a komunikační cíl, spotřebitelé a produkt/služba, vizuální styl/corporate identity a značka, projektové řízení/firemní procesy a efektivita, komunikační strategie a prodejní výsledky, strategický marketing a operativní marketing…

Obsah kurzu

Milujete a znáte dokonale svůj produkt/službu — jak jsou na tom se svým vztahem zákazníci/ spotřebitelé? Co to je tzv. Klientský brief/zadání — odrazový můstek pro výsledný efekt kampaně zpracované agenturou Proč si ujasnit do detailů zadání dříve než oslovíte reklamní agenturu – nutnost písemného zadání Proč se vyplatí uspořádat malý workshop než začnete s velkým projektem Konflikty při týmové práci a způsoby jejich řešení – řešení pracovních i osobních konfliktů Schvalovací proces reklamních kampaní a jak ho úspěšně nastavit Marketingový cíl versus Komunikační cíl — kde končí práce klienta a kde začíná úloha agentury a jak si neplést své role Krizové momenty ve spolupráci s reklamní a komunikační agenturou — preventivní opatření se nejvíc vyplatí Nejčastější triky reklamních agentur a jak je prokouknout — vyjednávání o ceně, agenturní provize, produkční náklady a jejich sledování, prezentace agentury versus realita Výhody a nevýhody daných řešení – velká mezinárodní agentura, lokální agentura, malé reklamní/ kreativní studio, spojení nezávislých freelancerů… Hledejte osobnosti! Proč jsou klíčové dlouhodobé osobní vztahy Čas jsou peníze” – jak hlídat dodržování termínů – role a úloha pro projektové řízení Jak vytěžit maximum z rozpočtu/budgetu na reklamu – přísně sledované náklady a jejich kontrola Krizový scénář – než škrtat výdaje na reklamu se více vyplatí nastavit procesy! Speciální recepty na přání pro Internetový marketing, direct marketing, tvorbu promotions a special events, sociální sítě, neziskovou reklamu Integrální nastavení procesu budování a tvorba značky – vědomí souvislostí Výsledkem bude skutečně kreativní marketing, který funguje!

Metody a techniky: Aktivní trénink Výklad obohacený příklady z praxe Klademe důraz na osobní zážitek — praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu Vzájemná diskuse účastníků

Časová náročnost: 1 až 2 dny

Cílová skupina

Cílová skupina — pro koho jsou naše odborné kurzy ve formě workshopu určeny: Pořádáme firemní kurzy i otevřené kurzy pro jednotlivce Reklamní a komunikační agentury, grafická studia, kreativní shopy, kreativní oddělení Marketingová a obchodní oddělení, marketéři všech druhů a pozic Manažeři, vedoucí týmů i jednotliví odborníci a specialisté — celý tým Kdokoliv, kdo chce profesně, odborně růst ve své kariéře Soukromé odborné školy a studenti, kteří mají zájem o obor reklamy a hledají skutečně praktické zkušenosti

Hodnocení




Organizátor