Detail kurzu

Tajná zbraň managera — brief a projektové řízení

Good Ideas

Popis kurzu

Interní firemní procesy a jejich skrytý vliv Role leadra týmu a jeho kompetence v kreativní tvorbě “Základní předpoklad tvorby efektivní reklamy je perfektní zadání – tzv. brief!” „Každá reklama a reklamní kampaň je tak dobrá, jak byl dobrý brief“ Brief a zákonitosti jeho tvorby aneb kde se ztrácí čas a energie Co je psáno, to je dáno — pojistka při práci v reklamě, komunikaci a marketingu

Obsah kurzu

Jak psát dobrý brief a proč ho vlastně psát Výhody a nevýhody briefů písemných a ústních Jak psát klíčové sdělení, hlavní benefit neboli key message Jak popsat cílovou skupinu a proč tomu věnovat čas Proč zkusit popis cílové skupiny v první osobě Brief jako výsledek týmové práce — ušetřit čas při jeho psaní může znamenat prodloužit projekt o několik týdnů… Rozdělení kompetencí, vymezení odpovědnosti členů týmu Kdo brief schvaluje a kolik času mu věnovat, jak nad ním diskutovat — není to práce na 2 minuty, předpokládá to zamyšlení a diskusi! Monitoring reklamních aktivit konkurence — jak destilovat vlastní originalitu, jak se poučit a jak vnímat konkurenční reklamy Návaznost na systematický project management, projektové řízení Navazování na tvorbu rozpočtu a jeho obhajoba u klienta Kolik stojí kreativní práce a práce v reklamě a jak ji úspěšně prodávat s také hodnotit

Metody a techniky: Aktivní trénink Výklad obohacený příklady z praxe Klademe důraz na osobní zážitek — praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu Vzájemná diskuse účastníků

Časová náročnost: 1 den až 2 dny

Cílová skupina

Cílová skupina — pro koho jsou naše odborné kurzy ve formě workshopu určeny:

Pořádáme firemní kurzy i otevřené kurzy pro jednotlivce Reklamní a komunikační agentury, grafická studia, kreativní shopy, kreativní oddělení Marketingová a obchodní oddělení, marketéři všech druhů a pozic Manažeři, vedoucí týmů i jednotliví odborníci a specialisté — celý tým Kdokoliv, kdo chce profesně, odborně růst ve své kariéře Soukromé odborné školy a studenti, kteří mají zájem o obor reklamy a hledají skutečně praktické zkušenosti

Hodnocení




Organizátor