Detail kurzu

Školení UX: Jak zapojit uživatele do designu

Dobrý web (Sherpas, s. r. o.)

Popis kurzu

Co se na školení naučíte

  • Jak dostat ono tajemné „UX“ do designu
  • Ve kterých fázích zapojit uživatele, abyste dostali nejvíc muziky za nejmíň peněz
  • Rychlé a efektivní výzkumné metody, které skoro nic nestojí a zvládne je každý
  • Vytvářet jednoduché a srozumitelné persony
  • Stavět obsah a design na potřebách uživatelů
  • Testovat design s uživateli klasicky, na mobilech, vzdáleně i s oční kamerou

Obsah kurzu

Uživatelský výzkum

Oblíbené kvalitativní metody a základy kvantitativního výzkumu Kde a jak sehnat respondenty do výzkumu Jak se na výzkum připravit Jak vést výzkumné sezení Jak výzkum vyhodnotit Persony

Kdy se hodí a kdy ne Jak uživatele segmentovat podle potřeb Jednoduchá kostra persony Informační architektura

Jak sestavit obsah webu podle uživatelských potřeb Způsoby třídění informací Časté chyby ve struktuře webu Interakční design

Základy použitelnosti Jak v designu využít poznatky z výzkumu Jak pracovat s emocemi Uživatelské testování

Co, kdy a jak testovat Jak testovat strukturu, náčrtky, wireframy K čemu se hodí oční kamera

Cílová skupina

Školení doporučujeme zejména pro: marketingové pracovníky zodpovědné za firemní web, majitele a provozovatele webů, tvůrce a návrháře webu, majitele e-shopů.

Školení pomůže každému, pro koho není uživatelský výzkum rutinní součástí každého projektu. Pokud u vás ve firmě není zapojení uživatelů stejně samozřejmé jako dýchání, bude na vás mít školení blahodárné účinky.

Certifikát Certifikát o absolvování kurzu Poznámka k ceně

V CENĚ ŠKOLENÍ: tištěné i elektronické materiály, certifikát, e-mailové konzultace po školení, oběd, občertvení.

Hodnocení




Organizátor