Detail kurzu
Efektivní a profesionální komunikace po telefonu
KONFUCIUS
Popis kurzu
Účastník zvládne, jak navazovat a jak udržovat vztah s Vašimi zákazníky prostřednictvím telefonu.
Zvládne být pozitivním, s patřičnou motivací a s firemní loajalitou, při budování důvěry mezi Vámi a klientem.
Bude schopen diplomaticky a taktně jednat i s těmi nejnáročnějšími zákazníky nebo dodavateli.
Osvojí si jednotlivé postupy a metody při zvládání námitek při telefonickém rozhovoru.
Bude připraven psychicky na jakýkoliv typ telefonického rozhovoru.
Uvědomí si, že nejtrvalejší vztah s klientem je založený na vzájemné důvěře a respektu, nikoliv na nátlaku.
Dosáhne toho, že zákazníci budou s Vašim jednáním maximálně spokojeni.
Obsah kurzu
Nevíte, jak zlepšit firemní image při telefonické komunikaci?
Pomůžeme Vám ! Ukážeme Vám alternativu, jak za méně času a méně nákladů dosáhnout téhož !
Tento dvoudenní seminář je zaměřen na dosažení profesionální komunikace po telefonu při aktivní obchodní a prezentační činnosti produktů Vaší společnosti.
To i s ohledem na asertivní chování prodejce, schopnosti okamžité reakce prodejce při zvládání námitek klienta bez emočního vypětí s konkrétními návrhy řešení, zvládnutí krizových situací v rovině emoční a racionální inteligence, jakož i ve spojitosti s realizací metod na vyrovnání se se stresovými situacemi prostřednictvím řady aktivních tréninků.
V tomto dvoudenním semináři se budeme zabývat těmito tématy : co byste měli vědět ještě předtím, než zvednete telefonní sluchátko, jak Vás vidí zákazník na druhé straně telefonu, kdy a jak nahradit osobní schůzku telefonem, jak se empaticky vžít do zákazníka, jak správně přečíst druhou stranu, její reakce a její zájem, zvládání krizových situací, jak nejlépe po telefonu přesvědčit, jak lze své telefonické schopnosti zdokonalovat, zpětná vazba zaměstnance při telefonické komunikaci, emoční prodej – vrchol obchodního umění, komunikační asertivita, nejrychlejší metody pro odbourání negativního stresu, simulované telefonické rozhovory, jejich analýza a rozbor od ostatních účastníků, jednoduchá osobnostní autodiagnostika.
Cílová skupina
Pro všechny zaměstnance, kteří požívají ke své práci telefon, tzn. všem, kteří ve vaší firmě jednají se zákazníky nebo s dodavateli.
Všem, kteří chtějí ušetřit čas tím, že některé schůzky provedou nikoliv osobně, ale po telefonu tak, aby druhá strana nijak nepocítila pokles, či změnu vaší péče o klienta telefonickým rozhovorem, ale aby byla spokojena stejně, jako osobní schůzkou.
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality