Detail kurzu
Marketing CIMA-B / funkce Marketingový specialista
INSTITUT INPRO, a.s.
Popis kurzu
Cílem tohoto certifikovaného kurzu je prohloubit znalosti získané v kursu CIMA-A a především zdokonalit praktické dovednosti při aplikaci poznatků. Studium je zaměřeno na hlubší analýzu jednotlivých aspektů marketingové politiky a strategie firmy se značným důrazem na praktické implementační aktivity spojené s prováděním marketingových rozhodnutí. Práce v malých skupinách při řešení modelových příkladů a případových studií je podstatnou částí všech výukových modulů. Cca 15 % času je věnováno počítačové simulaci skutečného trhu, kde skupinky účastníků mezi sebou soutěží o dosažení nejvyššího zisku. Více o celém Systému marketingového vzdělávání CIMA naleznete na http://www.cima.cz
Obsah kurzu
Osnova kurzu
- výzkum trhu, tvorba marketingového rozpočtu, analýza dat
- finanční analýza, metody výběru investic, marketingové plánování, stanovení obchodní strategie, organizace marketingu
- mezinárodní marketing, vnitřní analýza, vnější analýza, formulace hlavních problémů, reformulace cílů
- volba strategie, kalkulace finančních důsledků zvolené strategie, krátkodobá a dlouhodobá strategie, praktická implementace – prováděcí marketingový plán.
- řízení marketingové implementace, marketingový audit, opakovací lekce, příprava ke zkoušce
- Marketingová hra (s podporou PC)
Rozsah kurzu 6 × 2 dny
Cílová skupina
Kurz je určen absolventům kurzu Marketing CIMA A, absolventům studia marketingu na VŠ (zkouška Marketing CIMA A není podmínkou zařazení). vedoucím obchodním manažerům a specialistům útvarů marketingu.
Informace o slevách: http://www.i2000.cz/slevovy-system-cima
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality