Detail kurzu

Marketing CIMA-B / funkce Marketingový specialista

INSTITUT INPRO, a.s.

Popis kurzu

Marketing CIMA-B / funkce Marketingový specialista

Cílem tohoto certifikovaného kurzu je prohloubit znalosti získané v kursu CIMA-A a především zdokonalit praktické dovednosti při aplikaci poznatků. Studium je zaměřeno na hlubší analýzu jednotlivých aspektů marketingové politiky a strategie firmy se značným důrazem na praktické implementační aktivity spojené s prováděním marketingových rozhodnutí. Práce v malých skupinách při řešení modelových příkladů a případových studií je podstatnou částí všech výukových modulů. Cca 15 % času je věnováno počítačové simulaci skutečného trhu, kde skupinky účastníků mezi sebou soutěží o dosažení nejvyššího zisku. Více o celém Systému marketingového vzdělávání CIMA naleznete na http://www.cima.cz

Obsah kurzu

Osnova kurzu

  • výzkum trhu, tvorba marketingového rozpočtu, analýza dat
  • finanční analýza, metody výběru investic, marketingové plánování, stanovení obchodní strategie, organizace marketingu
  • mezinárodní marketing, vnitřní analýza, vnější analýza, formulace hlavních problémů, reformulace cílů
  • volba strategie, kalkulace finančních důsledků zvolené strategie, krátkodobá a dlouhodobá strategie, praktická implementace – prováděcí marketingový plán.
  • řízení marketingové implementace, marketingový audit, opakovací lekce, příprava ke zkoušce
  • Marketingová hra (s podporou PC)

Rozsah kurzu 6 × 2 dny

Cílová skupina

Kurz je určen absolventům kurzu Marketing CIMA A, absolventům studia marketingu na VŠ (zkouška Marketing CIMA A není podmínkou zařazení). vedoucím obchodním manažerům a specialistům útvarů marketingu.

Certifikát Certifikát CIMA B, uznávaný v zemích Evropské unie. Marketing CIMA-B/ funkce Marketingový specialista. Poznámka k ceně

Informace o slevách: http://www.i2000.cz/slevovy-system-cima

Hodnocení




Organizátor