Detail kurzu
Kreativní texty pro firemní praxi
AHA PR Agency, s.r.o.
Popis kurzu
Cílem kurzu je rozšíření přehledu o teoretické i „řemeslné“ problematice psaní firemních a obchodních textů (jako např. obchodní nabídky, firemní korespondence, tiskové zprávy a oznámení atd.) a praktický nácvik tvůrčího psaní textů a tím usnadnění a zefektivnění každodenní práce. Během výuky se posluchači seznámí se základními pravidly a zákonitostmi, které je při tvorbě dobrého, čtivého a výstižného textu nutné mít na paměti.
Obsah kurzu
Naučte se kreativně tvořit texty interní i externí komunikace, aby adresáta zaujaly. Marketingové texty, PR články, obchodní nabídky, reklamní texty, newslettery či oběžníky se dají psát i čtivou a zajímavou formou – Vaše sdělení tak neskončí v koši !
OBSAH
- Text a jeho význam v obchodní komunikaci
- Výstavba textu – podoby, žánry, styly a jejich vhodná volba
- Text volný versus text na zakázku (obchod, reklama ap.)
- Účinné písemné sdělení a jeho propojení s vizuálními prostředky
- Příprava reklamních textů (copywriting)
- Příprava textu pro potřeby interní a externí komunikace (a PR)
- Zjednodušujte, zkracujte
- Práce s textem – redakce, korektury ap.
- Finalizace tiskových výstupů, komunikace s agenturami, tiskárnami apod.
METODY A FORMA 1 denní seminář (8 vyuč. hodin). Výuka probíhá formou komentovaného výkladu s názornými ukázkami, které doplňují četná praktická cvičení (vč. jejich rozborů a společnou diskusí nad nimi).
LEKTOR Ondřej Sedláček, DiS. – lektor a poradce v oblasti marketingu, reklamy a médií, copywriter a scénárista. Autor populárně naučné knihy „REKLAMA – Triky, které vás dostanou“ a řady odborných článků na téma komerční komunikace, absolvent textařiny a scenáristiky na VOŠ Konzervatoře Jaroslava Ježka v Praze.
TERMÍN 08.11.2012 (9.00 – 17.00 hod.)
CENA 3.950,– Kč (resp. 4.740,00 Kč vč. DPH 20%) Kurzovné zahrnuje pracovní a studijní materiály, psací potřeby a občerstvení. Pro neplátce DPH – možnost platby bez DPH.
MÍSTO KONÁNÍ Školící centrum agentury AHA, Na Pankráci 30, Praha 4, metro C – Vyšehrad.
Cílová skupina
Seminář je vhodný pro ty, kteří potřebují často komunikovat psanou formou uvnitř, ale i „navenek“ firmy. Jeho přínos ocení především pracovníci na administrativních a manažerských pozicích, pro které je elektronický nebo tištěný text „denním chlebem“.
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality