Detail kurzu
STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ NA ZÁKLADĚ ANALÝZY KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ PODLE MODELU M. PORTERA
FBE Praha, s.r.o.
Popis kurzu
- analyzovat konkurenční prostředí firmy a jejich produktových skupin
- vytvořit akční plán pro zvýšení ziskovosti produktových skupin určením vhodné strategie a podřídit činnosti ve firmě zvolené strategii
Obsah kurzu
- Praktická aplikace Porterova modelu sil konkurenčního prostředí na organizaci a její jednotlivé produktové skupiny (výrobky nebo služby).
- Ohodnocení intenzity konkurenčních sil odvětví.
- Určení generické strategie pro produktové skupiny.
- Určení dílčí strategie vypořádání se silami konkurenčního prostředí v závislosti od zvolené generické strategie.
- Určení nabídky hodnoty (value proposition) a jakým způsobem dosáhnout jedinečnou pozici.
- Vytvoření mapy systému aktivit a identifikace, zda jsou vlastnosti produktu a procesy v organizaci v souladu se strategickou pozicí.
- Vytvoření akčního plánu na změnu nebo zlepšení aktivit (nebo vlastností produktu) tak, aby se navzájem více posilňovaly.
Cílová skupina
Workshop je určen pro vrcholový management, vedoucí a odborné pracovníky firmy zodpovědné za její rozvoj.
Poznámka k ceně
Veřejný kurz bude otevřen při minimálním počtu čtyř účastníků ve skupině. V případě, že nedojde k naplnění minimálního počtu účastníků, je možné se dohodnout na individuálních konzultacích.
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality