Detail kurzu

Neuvěřitelný prodejní seminář

Hubbardova akademie administrativy Praha

Popis kurzu

Zvyšte své prodejní výsledky! Buďte vlajkovou lodí uvnitř obchodního týmu! Díky našemu semináři budete při prodeji jak ryba ve vodě a nic vás nezaskočí!

  • Jsme akademie s dlouholetou praxí
  • praktický kurz zaměřený na pozici obchodníka
  • intenzivní výuka
  • probranou teorii si vyzkoušíte ihned v praxi
  • občerstvení a oběd v ceně kurzu

Obsah kurzu

Obsah semináře lze do jisté míry přizpůsobit okamžitým požadavkům účastníků. Každý účastník obdrží originální studijní materiály, ve kterých jsou nejdůležitější údaje popsány a graficky znázorněny.

Na semináři proberete tyto a další otázky:
  • jaké jsou důležité součásti úspěšného vztahu se zákazníkem
  • jak správně odhadnout zákazníka a jak předvídat, co od něj mohu při jednání očekávat; jak se správně „naladit“ na vlnovou délku zákazníka
  • jaké nároky jsou kladeny na obchodníka – jaký bych měl být a co bych měl dělat lépe, abych byl v obchodě úspěšnější
  • jak získat přístupnost zákazníka a jeho ochotu se mnou otevřeně hovořit; jak vybudovat „osobní vztahy“
  • jaké je nejdůležitější pravidlo při překonávání námitky zákazníka, aniž bych vyprovokoval víc dalších námitek, a aby zákazník chtěl vyslechnout a přijmout mé argumenty
  • jak překonat námitky, které Vám zákazník dává, aniž bych musel dávat příliš velké slevy; co dělat, když zákazník namítá „jste příliš drazí“, případně „mám levnější nabídky od konkurence“
  • jak překonat problémy a skutečné obavy zákazníka, aniž by obchodní rozhovor skončil konstatováním zákazníka „já si to nechám projít hlavou…“
  • jak řešit situace, kdy zákazník váhá, „musí si to ještě promyslet“, potřebuje se ještě s někým dalším o tom poradit nebo jakoli jinak oddaluje uzavření obchodu; jak se chovat v závěrečné fázi obchodního jednání
Průběh kurzu
  • 40–50% času je teorie, příklady z praxe a odpovědi na otázky
  • 50–60% času je nácvik reálných situací z praxe
  • denní rozvrh je od 9:00 do 17:30; přestávky na oběd a občerstvení
  • seminář trvá 2 dny

Cílová skupina

  • pro obchodníky – jakéhokoliv zboží či služeb
  • pro ty, kteří v roli obchodníka začínají
  • pro ty, kteří obchodují už několit let, ale cítí potřebu změny ve svých zvyklostech
Poznámka k ceně

V ceně je kurzovné, materiály i strava během kurzu.

Hodnocení




Organizátor