Detail kurzu
Úspěšná prodejní prezentace a obchodní jednání
AHA PR Agency, s.r.o.
Popis kurzu
Program vznikl na základě mnohaletých zkušeností autora originálních prodejních technik. V praxi rozhodují detaily, které je možno poznat a natrénovat. Je třeba o nich jen vědět. Pro úspěšný prodej svých myšlenek potřebujete zvládnout působení vašeho těla, slov i pomůcek. Každý kompromis je riziko pro Vás!
Obsah kurzu
PŘÍNOS PRO ÚČASTNÍKY
- zvýšení pravděpodobnosti prodeje
- speciální techniky pro práci spublikem na základě mezioborových studií
- povědomí o nestandardním působení slov, neverbální komunikace a užitých pomůcek
- hlubší zvládnutí detailů, které absolventi kurzů prodeje a prezentace většinou neznají
- vyzkoušení prodejních prezentací „face to face" i před velkým publikem
OBSAH
1. den : obchod – jednání a prezentace face-to-face, prezentace produktu. Prezentace na obchodním jednání (zaměřeno na působení na klienta):
- techniky získání zájmu a udržení pozornosti
- co chce slyšet zákazník – nabízejte užitek, ne parametry
- vedení rozhovoru, práce s klientem
- verbální a neverbální komunikace (do úrovně mikrosignálů)
- připojení se na jazyk klienta, působení na emoce
- vybrané originální techniky autora kurzu
- správné využití pomůcek + SW a technické vybavení
- úloha etikety v obchodu
- mnohakolový videotrénink se skupinovou zpětnou vazbou – zaměřeno na zvýšení efektivity prodeje
2. den : prezentace. Prezentace před skupinou a veřejná vystoupení :
- prezentace před skupinou
- stavba prezentace
- působení na potenciální klienty
- moderace diskuze
- povzbuzeni publika k akci
- reakce mozku posluchače na vybrané podněty
- využití otázek a vhodná volba slov (až po formulace ve spojení s vyvoláním emocí)
- těžké situace (odvrácení / zužitkování konfliktu; nebát se „protivníků“)
- autorita a lidskost ve vztahu k druhům publika
- praktické doladění technik absolventů kurzů prezentace
- křivka zájmu a působení času proti prezentátorovi
- jak vyhrát při vystoupení bez přípravy
Pro zájemce je možno doplnit:
- řešení zadání z praxe účastníka (zájem hlásit předem)
- techniky pro přímý prodej
METODY A FORMA 2 denní interaktivní kurz, tréninkové metody, komentovaný výklad a skupinová diskuse, mnohakolový trénink s kamerou, následným detailním rozborem a zpětnou vazbou, zábavné tematické hry, samostatná práce s cílem objevit své možnosti a postoje, intervence v případě potřeby. Programy charakterizuje důraz na rozpoznatelný posun absolventů. Max. 9 účastníků – intenzivní trénink v malé skupině.
LEKTOR Ing. Jan Korbel – lektor, trenér a konzultant v oboru Organisation development, facilitátor synergogických programů a výkonný ředitel společnosti Grid International CZ, s.r.o. Je autorem několika speciálních programů v oboru prodejních dovedností, vedení lidí a financí. Má mnohaletou lektorskou, obchodní a manažerskou praxi.
TERMÍN 01.-02.11.2012 (9.00 – 17.00 hod.)
CENA 7.350,– Kč (resp. 8.820,– Kč vč. DPH 20%) Neplátci DPH : možnost platby kurzovného bez daně !
INFORMACE A MÍSTO KONÁNÍ Školící centrum Vyšehrad (učebna agentury AHA), Na Pankráci 30, P 4, metro C – Vyšehrad.
Cílová skupina
Určeno obchodníkům (včetně síťového marketingu – MLM), tvůrcům obchodních prezentací firmy, prezentátorům, kteří potřebují zaujmout a „prodat“ myšlenku, službu, produkt; příprava obchodní jednání, konference apod. Praxe s prezentováním nerozhoduje. Předpokládáme alespoň základní znalost práce obchodníka.
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality