Detail kurzu
ITIL® Foundation
LBMS, s.r.o.
Popis kurzu
Kurz obsahuje výklad problematiky nejnovější verze ITIL® 2011, renomovaného procesního rámce pro řízení IT služeb. V průběhu kurzu je představen životní cyklus IT služby a dále doporučené procesy pro zajištění spolehlivé dodávky a podpory IT služeb. V rámci popisu těchto procesů jsou vyloženy cíle procesů, doporučené sekvence aktivit a související principy včetně objasnění vazeb mezi jednotlivými procesy.
Obsah kurzu
Obsah kurzu je primárně orientován na poskytnutí informací potřebných pro úspěšné absolvování certifikační zkoušky Foundation Certificate in IT Service Management. Základní bloky kurzu tvoří Představení ITIL®, Řízení IT služeb v praxi a dále jednotlivé etapy životního cyklu IT služby, tj. Strategie služeb, Návrh služeb, Přechod služeb, Provoz služeb a Neustálé zlepšování služeb.
Cílová skupina
Kurz je určen pro ředitele a manažery IT, vedoucí týmů a projektů, manažery jakosti a ostatní pracovníky IT, kteří chtějí získat ucelenou představu o standardu ITIL® a potvrdit své znalosti získáním mezinárodně uznávaného certifikátu.
Uvedená cena nezahrnuje cenu certifikační zkoušky.