Detail kurzu
ČASOVÝ MANAGEMENT PRO OBCHODNÍKY
FBE Praha, s.r.o.
Popis kurzu
Cíl:
- identifikovat rezervy ve využívaní času a zvládnout techniky plánování času, které účastníkům umožní dosáhnout vyšší výkon
- zdokonalit plánovaní pracovních aktivit v návaznosti na plán tržeb
- zpracovat týdenní plán
Obsah kurzu
- Časový management – identifikace úrovně plánování času, prostředky pro plánování času
- Analýza využívání času – denní záznam, zloději času, čas, který mám pod kontrolou, čas kde mi program určují jiní, úkoly, které plním
- Cílová orientace – stanovování cílů, dlouhodobé, střednědobé a krátkodobé cíle
- Matice časového managementu – priority, naléhavost a důležitost, ABC metoda
- Plánování – plánování obratu, plánování aktivit, faktory ovlivňující plán, sezónnost, životní cyklus produktu, atd.
- Analýza – standardní statistika kontaktů, jednání, získaných objednávek, průměrné hodnoty objednávky, dlouhodobí zákazníci, noví zákazníci
- Zpracování plánu aktivit týdenní plán – metodika, jak z plánu tržeb zpracovat plán aktivit, sestavení časových plánů, týdenní plán, denní plán
Cílová skupina
Kurz je určen pro obchodní zástupce společnosti.
Poznámka k ceně
Veřejný kurz bude otevřen při minimálním počtu čtyř účastníků ve skupině. V případě, že nedojde k naplnění minimálního počtu účastníků, je možné se dohodnout na individuálních konzultacích.
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality