Detail kurzu

ČASOVÝ MANAGEMENT PRO OBCHODNÍKY

FBE Praha, s.r.o.

Popis kurzu

Cíl:

  • identifikovat rezervy ve využívaní času a zvládnout techniky plánování času, které účastníkům umožní dosáhnout vyšší výkon
  • zdokonalit plánovaní pracovních aktivit v návaznosti na plán tržeb
  • zpracovat týdenní plán

Obsah kurzu

  • Časový management – identifikace úrovně plánování času, prostředky pro plánování času
  • Analýza využívání času – denní záznam, zloději času, čas, který mám pod kontrolou, čas kde mi program určují jiní, úkoly, které plním
  • Cílová orientace – stanovování cílů, dlouhodobé, střednědobé a krátkodobé cíle
  • Matice časového managementu – priority, naléhavost a důležitost, ABC metoda
  • Plánování – plánování obratu, plánování aktivit, faktory ovlivňující plán, sezónnost, životní cyklus produktu, atd.
  • Analýza – standardní statistika kontaktů, jednání, získaných objednávek, průměrné hodnoty objednávky, dlouhodobí zákazníci, noví zákazníci
  • Zpracování plánu aktivit týdenní plán – metodika, jak z plánu tržeb zpracovat plán aktivit, sestavení časových plánů, týdenní plán, denní plán

Cílová skupina

Kurz je určen pro obchodní zástupce společnosti.

Poznámka k ceně

Veřejný kurz bude otevřen při minimálním počtu čtyř účastníků ve skupině. V případě, že nedojde k naplnění minimálního počtu účastníků, je možné se dohodnout na individuálních konzultacích.

Hodnocení




Organizátor
Marker
Leaflet © OpenStreetMap contributors